جست و جو در پرتال

تاریخ : يکشنبه 4 مهر 1400
کد 679

به مناسبت هفته دفاع مقدس ؛

خط انتقال فاضلاب شهرک میلاد مرند و روستاهای اردکلو و دیزج به تصفیه خانه فاضلاب شهرستان مرند به بهره برداری رسید

به مناسبت هفته دفاع مقدس خط انتقال شهرک میلاد مرند و روستاهای اردکلو و دیزج به تصفیه خانه فاضلاب شهرستان مرند با حضور مسئولین استانی و شهری افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت .
به گزارش  روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی، به مناسبت هفته دفاع مقدس خط انتقال فاضلاب شهرک میلاد مرند و روستاهای مسیر(اردکلو و دیزج ) به تصفیه خانه با حضور امام جمعه ، نماینده مردم شهرستان مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی ، معاون استاندار و فرماندارویژه شهرستان و مدیران و مسئولان اداری و نظامی ، به بهره برداری رسید .
این خط با طول 10/5 کیلومتر و با اعتباری بالغ بر 120 میلیارد ریال با مشارکت شرکت آب وفاضلاب استان آذربایجان شرقی، شرکت کوثر و اداره مسکن و شهرسازی اجرا گردیده است .
اجرا و لوله گذاری 4/5 کیلومتر از مسیر و تهیه کل لوله طرح در اقطار 500 تا 700 میلی توسط شرکت آب و فاضلاب استان و لوله گذاری 6 کیلومتر باقی مانده توسط شرکت کوثر انجام شده است  و تملک و مسیرگشایی نیز در تعهد اداره مسکن و شهرسازی بوده است .
با بهره برداری از خط فوق ضمن انتقال فاضلاب جمع آوری شده شهرک میلاد ، روستاهای حومه شرقی واقع در مسیر نیز از شبکه فاضلاب بهره مند خواهند شد و از بار هیدرولیکی شبکه داخل شهر مرند کاسته خواهد شد .






 
  • نوشته شده
  • در يکشنبه 4 مهر 1400
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 118
نظرات شما
captcha refresh