جست و جو در پرتال

تاریخ : چهارشنبه 17 شهريور 1400
کد 667

کسب رتبه برتر جشنواره شهید رجایی توسط شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی

شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی برای هفتمین سال پیاپی در ارزیابی عملکرد سالیانه دستگاه‌های اجرایی جشنواره شهید رجایی عنوان برتر در شاخص های عمومی و اختصاصی سال 1399 را کسب کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی، بیست وچهارمین جشنواره شهید رجایی استان آذربایجان شرقی دستگاه های اجرایی در شاخص‌های عمومی، اختصاصی ارزیابی شده و شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی در هر دو شاخص‌های عمومی و اختصاصی به عنوان دستگاه برتر معرفی شد و با حضور دکتر پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی از مهندس علیرضا ایمانلو تجلیل شد.
شایان ذکراست؛ جشنواره شهید رجایی با هدف شناسایی و قدردانی از تلاشگران عرصه خدمت ‌و ارتقا و بهبود عملکرد دستگاه های اجرایی در سطوح مختلف از طریق تقدیر و تشویق آنها برگزار می‌شود و ارتقای کارآمدی، بهره وری، پاسخگویی و شفافیت عملکرد دستگاه های اجرایی، آگاهی مردم از وضعیت عملکرد دستگاه ها و در نتیجه افزایش اعتماد عمومی و غیره برخی از اهداف برگزاری جشنواره شهید رجایی است.
شاخص های اختصاصی که عمدتا برگزیده از ماموریتها و فعالیتهای ذاتی شرکت بوده و شامل: جمعیت تحت پوشش آب شهری، جمعیت تحت پوشش شبکه جمع آوری فاضلاب شهری،آب بدون درآمد، هوشمند سازی سامانه های آبرسانی شهری ، برنامه ایمنی آب می باشد که خوشبختانه با توجه به تعامل مناسب در سطح ملی و استانی و در سایه تلاش و کوشش پرسنل شرکت عملکرد شاخصها غالبا بیشتر از مقدار پیش بینی شده بوده است. همچنین ارزیابی شاخص های عمومی در 6محور شامل اصلاح ساختار سازمانی، توسعه دولت الکترونیک و هوشمند سازی اداری ، مدیریت سرمایه انسانی، ، بهبود فضای کسب و کار، ارتقاء سلامت اداری و مسئولیت پذیری و استقرار نظام مدیریت عملکرد انجام شده است .
استاندار آذربايجان شرقي در این مراسم با اشاره به برگزاري جشنواره شهيد رجايي براي انتخاب دستگاه‌هاي اجرايي برگزيده، گفت: فلسفه برگزاري اين جشنواره، قدرداني از خدمات و تلاش‌هاي دولتمردان و حمايت از دستگاه‌هاي اجرايي برتر است. 
وي ادامه داد: وجود برخي كاستي‌ها و نواقص در دستگاه‌هاي اجرايي غيرقابل انكار است، اما اينكه گفته شود دستگاه‌ها يا كاركنان دولت كم‌كاري مي‌كنند هم شايسته نيست. 
پورمحمدي افزود: برخي شرايط مانند تحريم‌ها و كرونا، كارها را دشوار كرده و وضعيت منابع و اعتبارات كشور هم مشخص است كه اين شرايط سخت را بايد در قضاوت نسبت به عملكرد دستگاه‌هاي اجرايي مورد توجه قرار داد.
استاندار آذربايجان شرقي خاطرنشان کرد: از شرکت آب و فاضلاب استان کمال تشکر و قدرانی را دارم که با وجود شرایط سخت کم آبی به دلیل خشکسالی تواتنستند با مدیریت و برنامه ریزی صحیح به بحران کم آبی غلبه کنند و قطعی در شهر نداشته باشیم .
 شایان ذکر است مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره شهید رجایی استان با حضور  استاندار آذربایجان شرقی و جمعی از مسئولین استانی در محل سالن اجتماعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی برگزار شد.









 
  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 17 شهريور 1400
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 39
نظرات شما
captcha refresh