جست و جو در پرتال

تاریخ : شنبه 26 تير 1400
کد 638

برگزیدگان حجاب و عفاف تجلیل شدند

مراسم تجلیل از بانوان همکار با حجاب برتر در هفته عفاف و حجاب با حضور مدیرعامل و مسئولین شرکت آب وفاضلاب استان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب استان ، مراسم تجلیل از بانوان همکار با حجاب برتر و صاحبان فرزند در هفته عفاف و حجاب با حضور مهندس ایمانلو مدیرعامل شرکت اب وفاضلاب استان و قائم مقام ، معاونین شرکت و مشاور مدیرعامل در امور زنان و مسئول امور فرهنگی  در سالن کنفرانس شرکت آب وفاضلاب استان  به جهت شرایط خاص کرونایی بوجود آمده با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار گردید و از تعدادی از بانوان همکار تجلیل شد.
مهندس ایمانلو در این مراسم به جایگاه زن در دین مبین اسلام اشاره نمود و بیان داشت: عفت، اصالت زن و حجاب، حافظ آنان است و اجرای آن وظیفه شرعی و دینی همگان است.
وی با ذکر اینکه؛ حجاب در ذات وجودی خود و در معنای واقعی دارای مصونیت است، افزود: پوشش در فرهنگ اسلامی آرامش روانی فرد و جامعه را به دنبال دارد، که نتیجه آن استحکام بنیان خانواده و دوری از آسیب های اجتماعی است.
مهندس ایمانلو ادامه داد آنچه که ما را متفاوت می کند تکیه بر ارزشها مبتنی بر اهداف انقلاب اسلامی است و رفتار ما بر گرفته از دین ، احادیث و روایات ائمه معصومین (ص) است.
مهندس شکری مسئول امور فرهنگی شرکت در این جلسه درخصوص اقدامات و برنامه های انجام شده در هفته عفاف و حجاب و همچنین امورات فرهنگی شرکت گزارشی را ارائه نمود .
در پایان جلسه در راستای ترویج و تحکیم فرهنگ اسلامی، ارزشهای دینی و به منظور اعتلای فرهنگ حجاب و عفاف، بانوان نمونه شرکت آب وفاضلاب استان  انتخاب و معرفی شدند.









 
  • نوشته شده
  • در شنبه 26 تير 1400
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 101
نظرات شما
captcha refresh