جست و جو در پرتال

تاریخ : چهارشنبه 23 تير 1400
کد 637

فاز مایع مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب تبریز در حال آماده سازی برای افتتاح نهایی

مهندس شاهین پاکروح، معاون مهندسی و توسعه شرکت آبفای کشور، از روند ساخت و پيشرفت مدول دوم تصفيه خانه فاضلاب در حال احداث بازديد كرد.
به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی آبفا آذربایجان شرقی، مهندس شاهین پاکروح، معاون مهندسی و توسعه شرکت آبفای کشور به همراه هیاتی در بازدید از مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب تبریز در جریان آخرین مسائل و موانع موجود در روند احداث و نیز منابع مالی مورد نیاز پروژه قرار گرفتند.
 در این بازدید که با حضور مهندس ایمانلو مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی، مهندس عباسی معاون بهره برداری وتوسعه فاضلاب استان و نماینده مجری ، مشاور پروژه در قالب نشست کارشناسی صورت گرفت و گزارش مبسوطی از روند احداث این پروژه،  قرائت و آخرین گزارش ها از روند پیشرفت این تصفیه خانه ارائه گردید.
مهندس پاکروح در بازدید از مراحل احداث پروژه مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب گفت ، مجموعه اقدامات مؤثری در زمینه طراحی و کارهای مهندسی و در زمینه عمرانی و نهایتاً تجهیزات مختلف در بخش‌های الکتریکال، مکانیکال و پایپینگ انجام شده است و نشست کارشناسی و برنامه‌ریزی برای تکمیل بخش های باقی مانده در حال برگزاری می باشد تا  ان‌شاءالله بتوانیم فاز مایع از تصفیه‌خانه را به  مرحله بهره‌ برداری برسانیم .





 
  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 23 تير 1400
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 132
نظرات شما
captcha refresh