جست و جو در پرتال

تاریخ : چهارشنبه 8 ارديبهشت 1400
کد 593

عملکرد و مشکلات امور آب و فاضلاب شهرستان مرند بررسی شد

در جلسه ای با حضور مسئولان شرکت آب و فاضلاب استان عملکرد و مشکلات امور آب و فاضلاب شهرستان مرند بررسی گردید.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی؛ در جلسه ای که با حضور مسئولان شرکت آب و فاضلاب استان در محل اداره آبفای شهرستان مرند برگزار شد ،عملکرد و مشکلات امور آب و فاضلاب شهرستان مرند بررسی و تبادل نظر گردید.
در ابتدای جلسه مهندس عباسپور، قائم مقام شرکت با تاکید بر سیاست کلی و تاکید مدیر عامل شرکت آب وفاضلاب استان مبنی بر حل موضوعات و مشکلات شهرهای استان و به خصوص شهرستان مرند به بیان راه حل های پیشنهای پرداخت.
مهندس عباسپور با اشاره به معضل حفاری های غیر مجاز و لزوم جلوگیری از این دست اقدامات اظهار داشت: بایستی جهت جلوگیری از حفاری های غیر مجاز چاه آب با هماهنگی نیروی انتظامی و مسئولان قضایی با متخلفان برخورد و چاههای غیر مجاز پر گردد .
وی ادامه داد: با توجه به تغییرات اقلیمی و تغییر الگوی بارندگی در سطح کشور با کمبود آب های زیر زمینی مواجه خواهیم بود، لذا برای جلوگیری از این بحران قدم اول ایجاد فرهنگ صحیح و منطقی مصرف آب و ارتقای آن از طریق تدوین مصرف بهینه آب می باشد. لذا لزوم آن می رود که مصرف بهینه آب باید فرهنگ سازی شود تا در تابستان و گرمای شدید هوا شاهد کمبود آب در این منطقه از استان نباشیم.
قائم مقام شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی در پایان خاطرنشان کرد: مجموعه آبفای استان تمام انرژی و نیروی خود را جهت حل مشکلات آب در شهرستان به کار خواهد بست تا بتوانیم به نحو شایسته به مردم عزیز شهرستان مرند ارائه خدمت نمائیم.
مهندس خانی معاون بهره برداری و توسعه آب استان در این جلسه ضمن ممتاز دانستن موقعیت شهرستان مرند در حوزه آب وفاضلاب تاکید نمودند که با وجود پتانسیل های قوی باید در جهت رسیدن به جایگاه واقعی خود قدم بردارد . واین امر با همت و تلاش مضاعف و حرکتی جهادی به سمت خدمات بهینه و درست به همشهریان عزیز میسر می باشد .
وی با اشاره به وضعیت شهرستان مرند به خصوص مسئله آبرسانی و وضعیت مشکلات روستاهای تابعه گفت: در سالجاری کارهای خوبی در حال اجرا می باشد که با اجرای این پروژه ها مشکلات روستائیان عزیز تا حدودی برطرف خواهد شد .و با توجه به اینکه در فصل تابستان این شهرستان در وضعیت کم آبی قرار می گیرد ، با برنامه ریزی های لازم از این مشکلات نیز عبور خواهیم کرد.


 
  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 8 ارديبهشت 1400
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 183
نظرات شما
captcha refresh