جست و جو در پرتال

تاریخ : يکشنبه 29 فروردين 1400
کد 590

جلسه هماهنگی مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان با مدیران شهرستان های تابعه

جلسه ای با حضور مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان با مدیران شهرستان های تابعه در طی دو روز با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب استان : جلسه ای با حضور مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان و قائم مقام و معاونین و مدیران مالی و برنامه ریزی و بودجه در طی دو روز با رعایت پروتکل های بهداشتی درسالن کنفرانس شرکت برگزار گردید.
در ابتدای این جلسه مهندس ایمانلو مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان ضمن تبریک سال نو و آرزوی موفقیت برای همکاران، ابراز امیدواری نمودند شرکت آب وفاضلاب بتواند رسالت حقیقی خود که خدمات استاندارد و با کیفیت عالی است به انجام رسانده و در این راستا با برنامه ریزی دقیق و مدون و کارآمد و مطابق با استاندارد های تعریف شده به هدف واقعی خود برسد و در جهت ارتقای نظام مدیریت طرحها و پروژه ها به منظور انجام مناسب و مطابق زمان و هزینه پروژه ها و ایجاد ساختار اقتصاد مهندسی در پروژه ها و اتمام طرحهای نیمه تمام جدیت کامل داشته باشند.
وی همچنین نسبت به رعایت بودجه مصوب سال 1400 و کاهش هزینه های جاری و اجتناب از اعمال هزینه های غیر ضروری تاکید نمودند .
وی یادآورشد که بحث نگهداری از تاسیسات از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده است که با توجه به حجم و تنوع تأسیسات و تجهیزات مورد بهره برداری در صنعت آب و فاضلاب وعدم توجه درست به نگهداری صحیح و برنامه ریزی شده از این تأسیسات، ضمن افزایش روزافزون تعمیرات اضطراری و اختلال در سیستم آبرسانی و دفع فاضلاب منجربه بروز نارضایتی مشترکین وافزایش هزینه های نگهداری و تعمیرات خواهد شد.لذا باید مدیران استانی به این امر مهم و حیاتی اهتمام ویژه داشته باشند .
وی افزود : با برنامه ریزی دقیق با هدف کاهش این تعمیرات و هزینه های مربوط به آن،  خواهد توانست با بهره گیری از تکنیکهای بازرسی دوره ای، زما نبندی سرویس ها، ارائه برنامه های مدون و سایر بازدیدهای پیشگیرانه در کاهش تعمیرات اضطراری و بدون برنامه نقش بسزایی داشته باشند.
مهندس ایمانلو با توصیه بر واقعی نمودن درآمدها در قبال هزینه ها، همچنین وصول مطالبات سررسید گذشته ، نسبت به پایش مشترکین جهت شناسایی انشعابات تغییر کاربری شده و خدمات بهینه و درست به مشترکین و نصب انشعابات فاضلاب در ظرفیت های خالی تاکید نمودند .
وی از مدیران شهرستان های تابعه خواست که با برنامه ریزی دقیق و اصولی جهت برون رفت از تنش ناشی از کمبود آب در پیک مصرف سال اقدامات شاخص و عملی برداشته تا شاهد قطعی و کمبود آب در سطح استان نباشیم.


 
  • نوشته شده
  • در يکشنبه 29 فروردين 1400
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 156
نظرات شما
captcha refresh