جست و جو در پرتال

تاریخ : شنبه 28 فروردين 1400
کد 588

دیدار نماینده مردم شریف شهرستان سراب در مجلس شورای اسلامی با مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان

مسائل و مشکلات شهرستان سراب در حوزه آب و فاضلاب با حضورنماینده مردم شریف شهرستان سراب درمجلس شورای اسلامی در دفتر مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بررسی وتبادل نظر گردید.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی: داودی نماینده مردم شریف شهرستان سراب در مجلس شورای اسلامی با حضور در دفترمهندس علیرضا ایمانلو مدیرعامل شرکت با تعدادی از مدیران ومعاونین آب وفاضلاب استان دیدار و در باره مسائل مربوط به این شهرستان گفتگو کرد.
در این جلسه که جهت بررسى وضع آب شرب و فاضلاب روستاهاى شهرستان سراب برگزار گردید، مهندس ایمانلو مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان به تشریح کامل آخرین وضعیت موجود منابع تامین آب، زیرساخت ها ، برنامه ها و پروژه هاى کوتاه مدت و بلند مدت و مشکلات و تنگناهاى مربوطه پرداخت .
وی با اشاره به اهمیت و ضرورت اجرای طرح شبکه فاضلاب در استان و دفع بهداشتی فاضلاب های خانگی گفت : امروزه ایجاد شبکه فاضلاب یکی از ضروری ترین تا سیسات مورد نیاز جوامع بشری جهت رعایت بهدا شت عمومی محسوب می گردد.  در این راستا 65 درصد از جمعیت شهری استان از پوشش تاسیسات جمع آوری و دفع فاضلاب برخوردار می باشد که امیدواریم با تلاش همکاران بتوانیم این رقم را به 100 درصد برسانیم.
مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان ادامه داد: مشکلات فاضلاب مجتمع چهارصد دستگاه،منطقه لله قوبا، حل مشکل آب شرب روستای سهزاب در حال بررسی است و با کمک نماینده و مسئولان شهرستان و استان درآینده نزدیک حل خواهد شد.
وی همچنین با بیان اینکه ارتقای کیفی و کمی آب شرب روستاهای شهرستان مخصوصاً محدوده قلعه چوق، رازلیق، رجل آباد و زنجیل آباد ازضروریات و دغدغه های شرکت می باشد ، ابراز امیدواری نمودند که این امر با نهایت وسواس و تلاش مضاعف به انجام رسیده و شاهد ارتقای کیفیت خدمات دهی در این عرصه باشیم.
مهندس ایمانلو اضافه کرد: چگونگی کنترل و کاهش هدررفت و تلفات آب در شبکه های آبرسانی، همواره در صنعت آب و فاضلاب مورد توجه خاص قرار گرفته است و این امر لزوم طراحی و راهبری صحیح شبکه های آبرسانی شهری را ضروری ساخته است. ، در این راستا نگهداری و تعمیرات کارآمد فنی اقتصادی تاسیسات شبکه های آبرسانی را میتوان مورد توجه قرار داد؛ چرا که با استفاده از بهره برداری صحیح و پیاده سازی مناسب نظام نگهداری و تعمیرات در تاسیسات شبکه های آبرسانی، علاوه بر افزایش عمر مفید تاسیسات و کاهش هزینه های کلی عملیات آبرسانی، میتوان با دستیابی به راندمان موردنیاز در تجهیزات، در ارتقای کیفیت آبرسانی نیز گامی موثر برداشته و مقادیر هدررفت را بهینه نمود.لذا باید بخشی از اعتبارات توسعه وبازسازی به نگهداری از تاسیسات آبرسانی لحاظ نمود .
درادامه این نشست یوسف داودی نماینده مردم شهرستان سراب در مجلس شوراى اسلامى، با تقدیر وتشکر از اقدامات شاخص و مهم انجام یافته از سوی شرکت آب وفاضلاب استان گفت: بصورت جدى از طریق ظرفیت کمیسیون انرژى و وزارت خانه مربوطه مسائل مرتبط با تأمین اعتبارات مورد نیاز جهت تسریع در تکمیل و بهره بردارى پروژه ها و توسعه و ارتقاء زیرساخت هاى مرتبط با تامین و توزیع آب شرب ، فاضلاب و نگهداری فاضلاب را پیگیرى خواهند نمود.


 
  • نوشته شده
  • در شنبه 28 فروردين 1400
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 131
نظرات شما
captcha refresh