جست و جو در پرتال

تاریخ : دوشنبه 23 فروردين 1400
کد 586

جوابیه شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی به مطلب درج‌شده در کانال خبری مرجع اطلاع رسانی سهند

شرکت آب وفاضلاب استان آذربایجان شرقی جوابیه ای به مطلب درج شده درخصوص عدم تحقق مطالبات آبداران شاغل در شرکت آب و فاضلاب استان در کانال خبری مرجع اطلاع رسانی سهند صادر نمود .
مدیر محترم کانال خبری مرجع اطلاع رسانی سهند
با سلام و احترام ؛
با عنایت به درج خبر در خصوص عدم تحقق مطالبات آبداران شاغل در شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی مطالبی جهت تنویر افکار عمومی و درج درکانال مربوط به حضور ارسال می‌گردد .
با نهایت تاسف به خبر درگذشت همکار ارجمند آقای فرجی وضمن عرض تسلیت به خانواده محترم ایشان به عرض می رساند بعد از یکپارچه‌سازی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی ، علی‌رغم تنگناهای شدید مالی در جهت مراعات ضوابط قانونی و علی‌الخصوص رفاه حال آبداران ضمن عقد قرارداد در قالب نیروهای حجمی به میزان فعالیت انجام‌گرفته با لحاظ شصت درصد افزایش سامان‌دهی شده و حسب فعالیت‌های انجام‌شده حق‌الزحمه در قالب قانون کار پرداخت گردیده‌است .
درنهایت با توجه به این‌که خود شرکت‌های آب و فاضلاب بصورت نیمه خصوص و خودگران بوده و در راستای سیاست های کلان کشور حجم قابل توجهی از امورات عملیاتی شرکت را برون سپاری کرده و از ظرفیت بخش خصوصی در این مورد استفاده می نماید . لذا برابر بند 11-2 دستورالعمل نحوه تحویل و تحول شرکت‌های آب و فاضلاب روستایی براساس ابلاغیه شماره 98/100/22793 ریاست محترم مجمع عمومی نسبت‌به عقد قرارداد و بکارگیری اقدام گردیده‌است . و این شرکت در خصوص رعایت حق و حقوق کلیه پرسنل زیر مجموعه خود را ملزم و مکلف می داند که عملکرد سالهای اخیر مؤید این مطلب می باشد .
  • نوشته شده
  • در دوشنبه 23 فروردين 1400
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 105
نظرات شما
captcha refresh