جست و جو در پرتال

تاریخ : يکشنبه 10 اسفند 1399
کد 568

تقدیر از خیرنیکوکاراستان در شرکت آب وفاضلاب استان

مراسم تجلیل وتکریم آقای خادم حسینی ازخیرین نیکوکار در شرکت آب وفاضلاب استان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب استان: مراسم تقدیر از آقای خادم حسینی  یکی از خیرین نیکوکار خیریه روستایی کوثر در سالن کنفرانس طی مراسمی با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی برگزار گردید.
در این مراسم مهندس ایمانلو مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان ضمن تشکر و تقدیر از اقدامات خیر و خداپسندانه آقای خادم حسینی ؛ و اشاره به نقش و جایگاه انسانهای فرهیخته و خیر در ارتقای کیفیت معیشت و رفاه روستائیان گرانقدر گفت: با حضور ارزشمند خیرین در کنار مسئولان استانی ارتقای سطح کیفی و رفاه جامعه و اقشار آسیب پذیر بهتر شده واین عمل خداپسندانه و بسیار مقدس و گرانبهاء رضایت خداوندی و خیر دنیا و آخرت را به همراه خواهد داشت .
وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با تداوم کمک خیرین عزیز ، همچون آقای خادم حسینی در سطح استان و کشور شاهد حس همیاری و کمک مومنانه همه عزیزان در این عرصه باشیم .
از جمله اقدامات شایسته و ارزنده خیریه روستایی کوثر می توان به آبرسانی و لوله کشی به بیش از 618 روستا به طول 1276 کیلومتر
اهداء 27 مخزن آب دوجداره پلی اتیلن به 27 روستا با حجم 180 مترمکعب ، 4 دستگاه پمپ آب
اجراء پروژه پمپاژ آب دو مرحله ای به زمین کشاورزی در ارتفاعات روستای گل آخور از توابع ورزقان تا ارتفاع 90 متر با احداث 3 استخر با لوله های مخصوص اشاره نمود.
در پایان مراسم لوح سپاسی از سوی استاندار آذربایجان شرقی دکتر پورمحمدی و همچنین مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان به این خیر عزیز (آقای خادم حسینی ) اهداء گردید .
  • نوشته شده
  • در يکشنبه 10 اسفند 1399
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 162
نظرات شما
captcha refresh