جست و جو در پرتال

تاریخ : شنبه 2 اسفند 1399
کد 563

تجلیل از خانواده معظم شهداء به مناسبت چهل ودومین سالگرد دهه مبارک فجر

با حضور جمعی از مسئولین شرکت آب وفاضلاب استان آذربایجان شرقی طی مراسمی از فرزندان شاهد وخانواده معظم شهداء تجلیل شد .
به گزارش واحد خبر روابط عمومی آب وفاضلاب استان : به مناسبت چهل و دومین سالگرد دهه مبارک فجر ، مراسم تکریم از خانواده معظم شهداء با حضور مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان ، قائم مقام و معاونین شرکت، مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران وجمعی از کارکنان و فرزندان شاهد با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در سالن کنفرانس شرکت برگزار گردید .
مهندس ایمانلو در این مراسم با اشاره به فرهنگ ایثار و شهادت و جایگاه مقدس و والای شهیدان در پیشگاه خداوند متعال و یادآوری خدمات و رشادت های این عزیزان در طول 8 سال دفاع مقدس نسبت به پاسداشت جانفشانی ها و گرامی داشت خون این شهیدان تاکید نمودند .
وی اذعان داشت : با از خودگذشتگی و ایثار این عزیزان هست که ما در این لحظه و زمان حاضر ، شاهد کشوری با ثبات و آرام و پیشگام در همه عرصه های بین المللی هستیم.
وی با تاکید بر انجام اقداماتی در افزایش فرهنگ سازمانی و نهادینه نمودن جدیت و پشتکار در انجام امور محوله در جهت پیشبرد اهداف شرکت آب وفاضلاب و کشور عزیز ایران اسلامی ، در اصلاح فرایند سازمانی اقدامات رو به جلو را خواستار شد و این امر را نمونه بارز در زنده نگه داشتن مجاهدت های شهدا و ایثارگران دانستند . 
در این جلسه مهندس عباسور مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران گزارشی از عملکرد امور ایثارگران و اقدامات انجام یافته در سال 99 ارائه نمود.
در پایان برگزاری مراسم از فرزندان شاهد و ایثارگر شرکت آب وفاضلاب استان با اهداء لوح سپاس  قدردانی شد .


 
  • نوشته شده
  • در شنبه 2 اسفند 1399
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 111
نظرات شما
captcha refresh