جست و جو در پرتال

تاریخ : سه شنبه 28 بهمن 1399
کد 560

ثبت بین المللی دستگاه تله متری مجهز به هوش مصنوعی توسط همکار شرکت آب وفاضلاب مراغه (مهندس رضا محمدی جهان)

دستگاه تله متری مجهز به هوش مصنوعی در جهت بهینه سازی مصرف انرژی و جلوگیری از هدررفت انرژی در استخراج و تولید آب شرب توسط همکار شرکت آب و فاضلاب مراغه اختراع و به ثبت بین المللی رسید.
به گزارش واحد خبر روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب استان ؛ مهندس رضا محمدی جهان کارمند شرکت آب و فاضلاب مراغه موفق به اختراع و ثبت بین المللی " دستگاه تله متری مجهز به هوش مصنوعی برای اولین بار در کشور شد .این دستگاه  جهت بهینه سازی مصرف انرژی اعم از آب و برق و نیز جلوگیری از هدر رفت انرژی در استخراج و تولید آب شرب با به کارگیری هوش مصنوعی به اجرا درآمده است .
دستگاه تله متری مجهز به هوش مصنوعی جهت روشن و خاموش کردن الکتروپمپ با در نظر گرفتن الگوریتم مصرف آب مخزن توانایی یادگیری مدیریت عملکرد الکتروپمپ را داشته و در هنگام ایجاد هرگونه نقص فنی در ارسال اطلاعات توسط دستگاه مخزن به جهت مدیریت الکتروپمپ می باشد .
مهمترین پارامتر مدنظر جهت اختراع این سیستم بهینه مصرف کردن انرژی (آب و برق) در سامانه های محلی استخراج و تولید آب شرب می باشد .
 لازم بذکر می باشد اختراع فوق دارای طبقه بندی بین المللی با کد HO4Q9/00 ؛HO4Q9/04 می باشد و در اداره ثبت اختراعات  مرکز مالکیت معنوی ثبت گردید .




 
  • نوشته شده
  • در سه شنبه 28 بهمن 1399
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 176
نظرات شما
captcha refresh