جست و جو در پرتال

تاریخ : يکشنبه 5 بهمن 1399
کد 539

خدمتی که هرلحظه دوام دارد

کارکنان شرکت آب وفاضلاب شهرستان آذرشهر سوز سرمای زمستانه را دغدغه خویش ساخته و سکوت سرما را با تلاش و جدیت خود به محک کشیده و به مبارزه طلبیده اند تا هیچ منزل و سرپناهی در این شب های سرد زمستانی بدون این نعمت و مایه پربرکت الهی نباشد .آری همت والا و تلاش خستگی ناپذیر این عزیزان ستودنی است .
به گزارش روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب استان: به محض وصول خبر ترکیدگی خط لوله 400 آزبست ، توسط مرکز حوادث واتفاقات شهرستان آذرشهر ، کارکنان خدوم و زحمت کش آبفای آذرشهر به محل حادثه اعزام گردیده و نسبت به تعمیر شبانه خط لوله انتقال زرینه رود به ایستگاه پمپاژ در عمق 1/80 متری زمین اقدام نمودند .
لازم به ذکر است تعمییر خط لوله انتقال به مدت 6 ساعت بطول انجامیده و این عملیات بدون حتی یک دقیقه قطعی آب به اتمام رسیده است .
فعالیت های شرکت آب وفاضلاب استان آذربایجان شرقی در فرآیند بی وقفه تامین و توزیع آب شرب سالم و بهداشتی و جمع آوری ، تصفیه و دفع بهداشتی فاضلاب در سطح شهرهای استان ، مسئولیت خطیری است که این شرکت با کوشش شبانه روزی پرسنل خدوم همواره سعی کرده است در جهت خدمت رسانی مطلوب به مشترکین عزیز گام های موثری را بردارد و هرگز از انجام این امر خطیر و وظیفه ذاتی خود کوتاهی نکرده و دربه ثمرنشاندن جلوه ی زیبای خدمت پیشگام و برجسته خواهد بود .
 
 
  • نوشته شده
  • در يکشنبه 5 بهمن 1399
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 168
نظرات شما
captcha refresh