جست و جو در پرتال

تاریخ : شنبه 27 دي 1399
کد 535

اهدای لوح سپاس از سوی استاندار آذربایجان شرقی به مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان به پاس حضور فعال در نمایشگاه رینوتکس

لوح سپاسی از سوی استاندار آذربایجان شرقی به پاس حضور فعال شرکت آب وفاضلاب استان در نمایشگاه رینوتکس به مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان اهدا گردید .
به گزارش واحد خبر روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب استان: محمد رضا پور محمدی استاندار آذربایجان شرقی به مناسبت برگزاری موفقیت آمیز هشتمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی –Rinotex2020  و به پاس قدردانی از حضور فعال شرکت آب وفاضلاب استان در نمایشگاه رینوتکس به عنوان مسئول زون تخصصی "نوآوری و فناوری آب" لوح تقدیری را به علیرضا ایمانلو مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان اهدا نمودند.
شایان ذکر است این نمایشگاه با حضور جمعی از مسئولین استانی توسط استاندار محترم استان در تاریخ 22 آذر افتتاح وباهدف تجاری سازی فناوری ها ، جهش تولید و تحقق اقتصاد دانش بنیان به صورت مجازی برگزار گردید .
متن لوح سپاس به شرح ذیل است:
جناب آقای ایمانلو
مدیرعامل محترم شرکت آب وفاضلاب آذربایجان شرقی
سلام علیکم
برگزاری موفقیت آمیز هشتمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی - Rinotex2020 به صورت مجازی و بتهدف تجاری سازی فناوری ها ، جهش تولید و تحقق اقتصاد دانش بنیان مرهون همکاری و مساعی صادقانه مجاهدان حوزه علم، فناوری و توسعه اقتصاد دانش بنیان، برگ زرین دیگری به افتخارات نوآوری و فناوری استان افزود .
ضمن سپاس از حضور فعال جنابعالی در نمایشگاه رینوتکس به عنوان مسئول زون تخصصی "نوآوری و فناوری های آب" و با قدردانی از همکاری بی دریغ و صمیمانه تان در این عرصه، سرافرازی و توفیق روزافزون جنابعالی و همکاران محترمتان را از درگاه ایزد توانا خواستارم و به پاس همراهی ارزندتان، این لوح سپاس تقدیم می گردد .
 
  • نوشته شده
  • در شنبه 27 دي 1399
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 150
نظرات شما
captcha refresh