جست و جو در پرتال

تاریخ : شنبه 27 دي 1399
کد 534

اعضای شورای شهر بستان آباد با مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان آذربایجان شرقی دیدارنمودند .

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان با اشاره به پتانسیل بالای منطقه بستان آباد خواستار استفاده از تمام ظرفیت های موجود در شهرستان گردید .
به گزارش روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب استان : در دیدار اعضای شورای شهر بستان آباد مهندس ایمانلو ضمن خیر مقدم جهت حضور در این جلسه با اشاره به اقدامات انجام یافته در شرکت آب وفاضلاب استان ، از جمله شهرستان بستان آباد ، ابراز امیدواری نمودند که در زمان های آتی شاهد پیشرفت هرچه بیشتر اقدامات در آن شهر باشند .
ایشان با اشاره به قیمت نهایی آب استحصالی و قیمت تمام شده آب مصرفی به دست مشترکین خاطر نشان کردند با توجه به فرایند سخت تامین چرخه آب و هزینه بربودن ، این امر باعث کمبود منابع نقدی و موجب فرسودگی شبکه می گردد .
مهندس ایمانلو ضمن تشکر  از تصویب تبصره 3 و ماده 7 در شورای اسلامی، با اشاره به پتانسیل والای منطقه بستان آباد خواستار استفاده از تمام ظرفیت های موجود در شهرستان گردید.
ایشان ضمن برشمردن آثار مثبت یکپارچه سازی شرکت های آب وفاضلاب شهری و روستایی به شکوفایی هرچه بهتر شهرستان بستان آباد ابراز امیدواری نموده به وجود موانع موجود در روند اقدامات انجام یافته نیزاشاره نمودند که از آن جمله پستی و بلندی های شهر در حوزه آبرسانی می باشد .
در این جلسه رئیس شورای اسلامی شهر بستان آباد ضمن تشکر از مدیرعامل آبفای استان جهت همکاری فی مابین به مشکل 22 ساله فاضلاب کوچه گلها اشاره نمودند که به همت شرکت آب و فاضلاب بستان آباد در حال انجام شدن می باشد.
مهندس ممی زاده شهردار شهر بستان آباد با تشکر از مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب و کارکنان این مجموعه با اشاره به مشکل فرسودگی شبکه های آب و فاضلاب در شهرستان ، برای اصلاح شبکه آب وفاضلاب شهرستان اعلام آمادگی نمودند تا نهایت همکاری را داشته باشند .
 درپایان جلسه لوح تقدیری از سوی ممی زاده شهردار و رئیس شورای اسلامی شهرستان بستان آباد به پاس قدردانی از اقدامات انجام یافته در زمینه توسعه ی شبکه آب وفاضلاب شهر بستان آباد به علیرضا ایمانلو مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان اهدا نمودند .
متن لوح تقدیر به شرح ذیل است:
جناب آقای ایمانلو
مدیرعامل محترم شرکت آب وفاضلاب آذربایجان شرقی
حسن انجام وظایف و تلاش صادقانه همراه با تعهد و تخصص بیانگر پشتکار و همت آنانی است که با توکل به خداوند متعال در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمت می کنند . به راستی پویایی ، ترقی و تعالی جامعه اسلامی مدیون انسانهای فرهیخته ،خردمند و متعهدی است که همواره خرسندی حق تعالی را سرلوحه همت خویش قرارداده اند . بدین وسیله از نگاه و دیدگاه خاص و زحمات بی شائبه و موثری که در امر خدمت رسانی حضرت عالی و همکاران محترم آن شرکت که نسبت به توسعه شبکه آب و فاضلاب شهر بستان آباد داشته اید تقدیر و تشکر نموده و از درگاه ایزد منان دوام عزت و سلامت ، تداوم حضور و تاثیر آن بزرگوار در راستای دستیابی به اهداف عالیه ، ارتقای کیفیت زندگی و نشاط ملت شریف و پرافتخار ایران و توسعه پایدار جمهوری اسلامی ایران را مسئلت میداریم .
  • نوشته شده
  • در شنبه 27 دي 1399
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 297
نظرات شما
captcha refresh