جست و جو در پرتال

تاریخ : يکشنبه 21 دي 1399
کد 531

متبرک نمودن مجتمع آبرسانی ارس به نام سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی

در سالگرد شهادت سردار سلیمانی طی مراسمی با حضور مسئولین عالی شرکت آب وفاضلاب استان آذربایجان شرقی ، مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران و فرماندهان سپاه مجتمع آبرسانی ارس به نام سردار شهید قاسم سلیمانی مزین گردید.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب استان : در سالگرد شهادت سردارسلیمانی طی مراسمی با حضور قائم مقام شرکت و معاون بهره برداری و توسعه آب و مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران و فرماندهان سپاه مجتمع آبرسانی ارس به نام سردار شهید قاسم سلیمانی مزین گردید.
در این مراسم مهندس عباسپور قائم مقام شرکت آب وفاضلاب استان ضمن تقدیر و تشکر از تمامی عزیزان حاضر در مراسم در خصوص لزوم ایجاد مجمتع آبرسانی در حاشیه رود ارس اشاره نمودند .
 وی افزود: با توجه به اینکه رود ارس یک رودخانه مرزی بوده و کنترل کمی و کیفیت آن تحت کنترل ما نبوده طبیعتا" دغدغه اصلی کارشناسان و مسئولین شرکت آب وفاضلاب نسبت به مطلوبیت عرضه آب استحصالی و ضرورت این امر که برای شرکت آب وفاضلاب استان ارائه آبی که از نظر کمی و کیفی قابل قبول بوده باشد و در بالاترین حد استاندارد ارائه خدمات داده شود مهم می باشد .
وی در ادامه بیان داشتند : در راستای این امر شرکت آب وفاضلاب ، نسبت به شناسایی چاههایی که متاثر از رودارس نباشد ، اقدام به حفر چاههای متعدد و ایجاد مجتمع آبرسانی برای این منظور نمود .
وی ادامه داد: دراجرای این طرح ارزشمند تر آن بود که این مجتمع آبرسانی به نام سردار سلیمانی نام گذاری گردد که ارزش و والای این بزرگوار که خدمات شایان و بزرگی را برای ملت عزیزمان به انجام رسانده اند به چشم بیاید .
مهندس خانی معاونت بهره برداری وتوسعه آب استان نیز در این مراسم با برشمردن اثربخشی اینگونه پروژه ها بر کیفیت و نحوه خدمات رسانی به همشهریان عزیز ، نسبت به پیشرفت و رونق هرچه بیشتر این مناطق با اینگونه اقدامات ابراز امیدواری نمودند .
وی در خصوص نام گذاری این مجتمع آبرسانی به نام سردار شهید قاسم سلیمانی اینگونه بیان داشتند :تمامی حرکات و اعمال ما زمانی ازرشمند است که در راه و اهداف تعریف شده شهدا باشد و چه زیباتر آنکه به نام زیبای سردار دلها شهید قاسم سلیمانی مزین شود. امیدواریم بتوانیم با اینگونه اقدامات بتوانیم آنگونه که شایسته نام این شهدا می باشد در جهت پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عمل نمائیم.
لازم به ذکر است مجتمع آبرسانی سردارشهید سلیمانی با اعتبار230 میلیارد ریال وبامنبع تامین آب از دو چاه عمیق با دبی 50 لیتر برثانیه  ، تعداد 25 روستای شهرستان خدآفرین را با تعداد جمعیت بالغ بر 6942 نفر در قالب 2077 خانوار تحت پوشش قرار خواهد داد . 
  • نوشته شده
  • در يکشنبه 21 دي 1399
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 177
نظرات شما
captcha refresh