جست و جو در پرتال

تاریخ : يکشنبه 21 دي 1399
کد 530

اهدای لوح سپاس از سوی رئیس شورای اسلامی استان آذربایجان شرقی

رئیس شورای اسلامی استان آذربایجان شرقی به پاس اقدامات و تلاشهای مجدانه در رسیدگی و رفع مشکلات شهرستان هشترود لوح سپاسی را به مهندس ایمانلو مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان اهدا نمودند.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب استان : غلامحسین مسعودی ریحان رئیس شورای اسلامی استان آذربایجان شرقی به پاس اقدامات انجام یافته و تلاشهای بی وقفه مهندس ایمانلو و مجموعه تحت مدیریت ایشان در جهت رسیدگی به مشکلات آب شرب هموطنان عزیز در شهرستان هشترود لوح سپاسی را اهداء نمودند .
متن لوح سپاس به شرح ذیل می باشد :
جناب مهنس آقای ایمانلو 
مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان آذربایجان شرقی
باسلام و تحیات وافرالهی
بدون تردید فعالیتی که برای رضای خداوند منان باشد هیچ چیز جز رضای او سزاوار پاداش بندگان نیست و پیشرفت و توسعه پایدار در گرو سرمایه های انسانی و کارآمد جامعه است و تلاش خالصانه و مشتاقانه نیروهای متعهد و دلسوز در نظام اجرایی می تواند نوید بخش رشد وتوسعه و بالندگی میهن اسلامی باشد .
احتراما" پیرو درخواست و گزارش واصله از سوی جناب آقای مسلم فریدونی عضو محترم و نماینده شهرستان هشترود در شورای اسلامی استان در خصوص عملکرد بسیار مطلوب و قابل تقدیر مجموعه تحت مدیریت مدبرانه آن عزیز بزرگوار ، بویژه از حسن تدبیر و تلاشهای بی وقفه و مجدانه اداره آب وفاضلاب شهرستان هشترود در رسیدگی و رفع مشکلات آب شرب آن خطه از استان عزیزمان ، برخویش فرض دانسته با استناد به حدیث شریفه "لم یشکرالمخلوق ، لم یشکرالخالق"مراتب ساس خویش را از حضرتعالی و تمامی زحمتکشان آن شرکت محترم اعلام نمایم . امیداست با تلاش همه خدمتگزاران صدیق ، با اتکال به نیروی لایزال الهی و در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج ) و رهنمودهای مقام عظمای ولایت ، زمینه تحقق اهداف والا و عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیش از پیش فراهم گردد. انشاا...
بااحترام
غلامحسین مسعودی ریحان
رئیس شورای اسلامی استان آذربایجان شرقی
 
  • نوشته شده
  • در يکشنبه 21 دي 1399
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 175
نظرات شما
captcha refresh