جست و جو در پرتال

تاریخ : چهارشنبه 26 شهريور 1399
کد 482

مهندس ایمانلو مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی : مدول سوم تصفیه خانه فاضلاب مراغه احداث  می شود

مهندس ایمانلو در دیدار با فرماندار مراغه گفت : برای احداث مدول سوم تصفیه خانه فاضلاب شهری مراغه می توان از ظرفیت سرمایه گذاری بخش خصوصی استفاده کرد.
مهندس ایمانلو مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی :
مدول سوم تصفیه خانه فاضلاب مراغه احداث  می شود
مهندس ایمانلو در دیدار با فرماندار مراغه گفت : برای احداث مدول سوم تصفیه خانه فاضلاب شهری مراغه می توان از ظرفیت سرمایه گذاری بخش خصوصی استفاده کرد.
 
وی ادامه داد: با احداث این فاز از تصفیه خانه فاضلاب، علاوه بر حذف مشکلات بر اثر جاری شدن سیلاب حاصل از بارش های فصلی، زمینه برای بهره برداری مناسب از آب تصفیه شده و خروجی این واحد تصفیه فراهم خواهد شد.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان اضافه کرد: همچنین در راستای توسعه شبکه جمع آوری فاضلاب روستایی،  اعتبار مورد نیاز برای احداث در ۳ روستای این شهرستان از محل تسهیلات بانک توسعه اسلامی در حال پیگیری است.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان افزود : با بهره برداری از این طرح های آبرسانی روستایی  ۲۰ هزار نفر از جمعیت روستایی استان از  آب شرب بهداشتی بهره مند می شوند.
وی اضافه کرد: در شهرستان مراغه نیز طرح های اصلاح شبکه فاضلاب شهری و روستایی و نیز احداث زلال ساز در حال اجراست.
مهندس ایمانلو افزود: از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی نیز برای توسعه و رفع مشکلات مجتمع تصفیه آب شهید دهقان این شهرستان، اعتبار لازم تخصیص می یابد.
معاون استاندار و فرماندارشهرستان مراغه نیز گفت: طرح احداث مدول سوم تصفیه‌خانه و اصلاح شبکه فاضلاب شهری این شهرستان با تامین اعتبار لازم اجرا می‌شود.
سید علی موسوی حسینی افزود: در این راستا رایزنی های لازم برای تامین اعتبار احداث مدول سوم تصفیه خانه فاضلاب از محل اعتبارات ماده ۲۳ آبفا توسط شرکت آب و فاضلاب این شهرستان انجام شده است.
وی ادامه داد: همچنین اعتبار مورد نیاز برای تکمیل و اصلاح ۴۰ کیلومتر از شبکه جمع آوری فاضلاب شهری این شهرستان از محل اعتبارات آبفا در حال تامین است.
وی اضافه کرد: با تامین اعتبار مورد نیاز، به زودی اجرای این طرح در جهت رفع مشکلات موجود در زمینه فاضلاب شهری آغاز خواهد شد.
شایان ذکر است در پایان مهندس ایمانلو و هیئت همراه از تصفیه خانه مراغه بازدید کردند.
 
  روابط عمومي
 
  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 26 شهريور 1399
  • توسط جواد بشارتی
  • تعداد بازدید 146
نظرات شما
captcha refresh