جست و جو در پرتال

تاریخ : دوشنبه 24 شهريور 1399
کد 481

مهندس ایمانلو در بازدید مسئولین سازمان برنامه و بودجه کشور از مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب کلانشهر تبریز : در صورت تامین اعتبارات لازم در دهه مبارک  سال 99  از بخش مایع مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب کلانشهر تبریز بهره برداری خواهد شد

نمایندگان سازمان های برنامه و بودجه و حفاظت محیط زیست  از مدول دوم تصفیه خانه بزرگ فاضلاب تبریز بازدید کردند.
مهندس ایمانلو در بازدید مسئولین سازمان برنامه و بودجه کشور از مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب کلانشهر تبریز :
در صورت تامین اعتبارات لازم در دهه مبارک  سال 99  از بخش مایع
مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب کلانشهر تبریز بهره برداری خواهد شد
 
نمایندگان سازمان های برنامه و بودجه و حفاظت محیط زیست  از مدول دوم تصفیه خانه بزرگ فاضلاب تبریز بازدید کردند.
 
دکتر شجاع  مشاور عالی رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور ، دکتر تجریشی مدیر کل برنامه ریزی ستاد احیاء دریاچه ارومیه و معاون سازمان حفاظت محیط زیست و تعدادی از مدیران و کارشناسان وستاد احیاء دریاچه ارومیه و مهندس ایمانلو مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان و معاون بهره برداری وتوسعه فاضلاب به همراه تعدادی از مسئولین از مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهری تبریز بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی مهندس ایمانلو مديرعامل شركت آب و فاضلاب استان در جلسه بازدید از طرح مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب کلانشهر تبریز گفت : در حال حاضر در سطح استان تعداد 7 واحد تصفيه خانه فاضلاب در دست اجراء مي باشد كه با تكميل آنها ظرفيت تصفيه فاضلاب به مقدار قابل توجهي افزايش خواهد يافت که یکی از این تصفیه خانه ها طرح احداث مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب تبریزمی باشد فرایند تصفیه فاضلاب مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب تبریز از نوع STEP FEED بوده که این فرایند از نوع فرایندهای حذف مواد آلی با قابلیت حذف ازت و فسفر بوده و با توجه به مرحله ای بودن سیستم توزیع فاضلاب در واحد بیولوژیکی ، یکی از پیشرفته ترین و کارآمدترین فرایندهای بروز تصفیه فاضلاب شهری می باشد .
وی ادامه داد : جمعیت تحت پوشش این طرح یک میلیون نفر و ظرفیت تصفیه خانه نیز 207000 متر مکعب در شبانه روز خواهد بود .
مهندس ایمانلو به هزینه ها و محل اعتبارات طرح اشاره کرد و افزود : با توجه به حساس و مهم بودن طرح ، اگر اعتبارات لازم برای تصفیه خانه فاضلاب تبریز اختصاص یابد انشاء الله در دهه مبارک فجر امسال از بخش مایع مدول دوم تصفیه خانه بهره برداری خواهد شد.
مهندس ایمانلو مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان در حین بازدید ، در خصوص طرح تصفیه خانه فاضلاب تبریز گفت: مدول اول تصفیه خانه فاضلاب تبریز در سال 80 برای جمعیت 600 هزار نفری احداث شد اما با توجه به جمعیت یک میلیون و 600 هزار نفری کلانشهرتبریز تکمیل این طرح ضروری است.
مهندس ایمانلو افزود : احداث مدول دوم تصفیه خانه بزرگ فاضلاب تبریز از سال 95 و با اعتبار اولیه 182 میلیارد تومان در دو فاز مایع و لجن آغاز شد که سویل بخش مایع  بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
وی ادامه داد: در صورت تخصیص اعتبار لازم پیش بینی می شود این بخش امسال به بهره برداری برسد.
شایان ذکر است این پروژه یکی از مهمترین و همچنین یکی ازبزرگترین پروژه های زیست محیطی شمالغرب کشور و استان آذربایجان شرقی است .
در پایان جلسه مهندس ایمانلو مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان از مسئولین سازمان برنامه و بودجه و سازمان حفاظت از محیط زیست خواستار اختصاص زود هنگام اعتبارات لازم جهت تکمیل بخش مایع تصفیه خانه فاضلاب بمنظور بهره برداری از آن در دهه مبارک فجر شدند.
 
 
                                           روابط عمومی
 
  • نوشته شده
  • در دوشنبه 24 شهريور 1399
  • توسط جواد بشارتی
  • تعداد بازدید 85
نظرات شما
captcha refresh