جست و جو در پرتال

تاریخ : چهارشنبه 8 مرداد 1399
کد 454

معاون راهبری و نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آبفای کشور در مصاحبه با خبرنگار صدا و سیمای استان : با اقدامات صورت گرفته بزودی مشکل کمبود آب کلانشهر تبریز در کوتاه مدت برطرف می شود

  به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی مهندس کشفی معاون راهبری و نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در مصاحبه با خبرنگار صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی در خصوص وضعیت تامین آب کلانشهر تبریز به سولات ایشان پاسخ گفتند.
معاون راهبری و نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آبفای کشور در مصاحبه با خبرنگار صدا و سیمای استان :
با اقدامات صورت گرفته بزودی مشکل کمبود آب کلانشهر تبریز در کوتاه مدت برطرف می شود
 
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی مهندس کشفی معاون راهبری و نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در مصاحبه با خبرنگار صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی در خصوص وضعیت تامین آب کلانشهر تبریز به سولات ایشان پاسخ گفتند.
مهندس کشفی معاون راهبری و نظارت بر بهره برداری آب شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت : با توجه به لزوم رعایت ملاحظات بهداشتی ناشی از بیماری کرونا که مصرف آب در بسیاری از شهرهای کشور از جمله تبریز افزایش داد و حتی در بعضی از روزها در کلانشهر تبریز بیش از 40درصد نسبت به مدت مشابه افزایش مصرف نشان می داد و این افزایش مصرف در روزهای اخیر با بالا رفتن دمای هوا مقارن گردید.
وی ادامه داد :  متاسفانه این امر منجر شد به اینکه ما در بعضی از مناطق با کمبود فشار و گاها" با قطعی آب روبرو شده و بدلیل اینکه تولید ما کفاف این افزایش مصرف رو نمی داد مجبور به مدیریت مصرف نماییم .
مهندس کشفی ادامه داد : با توجه به پیگیری های خوبی که در استان انجام شد و هماهنگی منسجمی که بین شرکت های آب منطقه ای و آب وفاضلاب انجام شد انشاء الله ظرف روزهای آینده شاهد مرتفع شدن مشکل کم آبی باشیم.
وی در خصوص تصمیمات گرفته شده در این سفر گفت :  با تصمیماتی که در سفر اخیر گرفته شد شاهد بهره برداری از تعدادی از طرح های کوتاه مدت و میان مدت باشیم که علاوه بر رفع شدن این مشکل بصورت کوتاه مدت در سال آتی مشکلی برای تامین وتوزیع آب بصورت پایدار نداشته باشیم .
وی در پاسخ به سئوال خبرنگار در خصوص مذاکرات تلفنی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه محبوب تبریزگفت : با پیگیری های امام جمعه محترم تبریز و مذاکرات مثبتی را که با وزیر محترم نیرو انجام دادند مقام عالی وزارت نیرو دستوراتی در خصوص اختصاص اعتبارات فوری برای تکمیل یکی از طرهایی که معروف به طرح نهند     می باشد صادر فرمودند که امیدواریم با تخصیص این اعتبارات بخشی از کمبود آب شرب کلانشهر تبریز بصورت کوتاه مدت رفع  و برای طرح های بلند مدت آبرسانی از جمله آبرسانی از ارس مشکلات تامین مالی آن برطرف گردد.
 
 
روابط عمومی
  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 8 مرداد 1399
  • توسط جواد بشارتی
  • تعداد بازدید 179
نظرات شما
captcha refresh