جست و جو در پرتال

تاریخ : يکشنبه 8 تير 1399
کد 426

برگزاری جلسه کمیته بهره وری صنعت آب و برق در شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی

پنجمین نشست کمیته بهره وری صنعت آب و برق استان با حضور نمایندگان محترم دستگاههای اجرایی زیر مجموعه وزارت نیرو – معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در محل سالن کنفرانس شرکت برگزار شد.
برگزاری جلسه کمیته بهره وری صنعت آب و برق در شرکت آب و فاضلاب استان  آذربایجان شرقی
 
پنجمین  نشست کمیته بهره وری صنعت آب و برق استان با حضور نمایندگان محترم دستگاههای اجرایی زیر مجموعه وزارت نیرو معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان  در محل سالن کنفرانس شرکت برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی ، مهندس ایمانلو  مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین، تشکیل کمیته بهره وری صنعت آب و برق استان را بسیار مهم دانسته و از بانیان امر تقدیر نمودند.
مهندس ایمانلو به تبیین اهمیت ارتقاء بهره وری و موضوع فرهنگ و تعلق سازمانی اشاره نموده و بیان کرد: در حال حاضر بنظر می رسد مهمترین نکته افزایش تعلق سازمانی پرسنل بوده و در صورتیکه منابع انسانی اهداف خود را در گرو تحقق اهداف سازمان  دنبال نمایند رشد و توسعه سازمانها محقق خواهد شد .
در ادامه جلسه معاونت منابع انسانی و قائم مقام شرکت ، به بیان نکته نظرات خود پیرامون موضوع جلسه از جمله معرفی تیم بهره وری شرکت آب و فاضلاب استان، معرفی تجربیات موفق شرکت در حوزه مدیریت مصرف که از طرف وزارت نیرو تصویب و به کلیه شرکت ها ابلاغ شده و همچنین یکپارچگی شرکتهای آب و فاضلاب شهری و روستایی پرداختند.
سپس گزارش مربوط به تهیه شاخص های بهره وری در شرکت آب و فاضلاب استان قرائت شده و حاضرین نکته نظرات خود را بیان نمودند.
لازم به ذکر است این پروژه توسط انجمن بهره وری ایران و با ملاک عمل قراردادن عارضه یابی سازمانی به شناسایی 80 عامل ارتقاء بهره وری در 4 حوزه ساختار، مدیریت، منابع انسانی و فرایندی انجام شده است.
در ادامه دستور کارهای جلسه از جمله  اهداف و وظایف تهیه شده توسط دبیرخانه کمیته قرائت و پس از استماع نظرات حاضرین مقرر شد ظرف چند روز آتی نمایندگان  دستگاهها با بیان نظرات و پیشنهادهای اصلاحی نهایی گردد. در این راستا نمایندگان دستگاهها  کمک به رسالت اصلی کمیته که همان ارتقاء بهره وری در سطح دستگاههای زیر مجموعه وزارت نیرو در استان می باشد ملاک عمل قرار داده و پیشنهادهای خود را ارائه نمایند ضمنا پیشنهاد شد کمیته کارشناسی ذیل کمیته اصلی تشکیل شده و قبل از طرح موضوعات در جلسه اصلی مورد بررسی و کارشناسی قرار گیرد. همچنین فرمت آرم تهیه شده برای کمیته در جلسه ارائه گردید که مقرر شد با اخذ نظر از نمایندگان در جلسه آتی نهایی گردد.
 
 
 
                                                                                                                                                     روابط عمومی
  • نوشته شده
  • در يکشنبه 8 تير 1399
  • توسط جواد بشارتی
  • تعداد بازدید 146
نظرات شما
captcha refresh