جست و جو در پرتال

تاریخ : پنجشنبه 1 خرداد 1399
کد 406

برگزاری جلسه مشترک شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی از طریق ویدئو کنفرانس

جلسه مشترک شرکت مهندسی آبفای کشورو شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی در خصوص پروژه های قابل افتتاح در سالجاری بصورت ویدئوکنفرانس به ریاست مهندس جانباز مدیر عامل شرکت مهندسی آبفای کشور برگزار شد.
برگزاری جلسه مشترک  شرکت  مهندسی آب و فاضلاب کشور و شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی
از طریق ویدئو کنفرانس
جلسه  مشترک شرکت مهندسی آبفای کشورو شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی در خصوص  پروژه های قابل افتتاح در سالجاری  بصورت ویدئوکنفرانس به ریاست مهندس جانباز مدیر عامل شرکت مهندسی آبفای کشور برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی،در اين جلسه که  مهندس جانباز مدیر عامل شرکت آبفای کشور  ، مهندس پاکروح معاون هماهنگی و پشتیبانی آبفای کشور ، دکتر تجریشی معاون محیط زیست سازمان محیط زیست و ‌مهندس ایمانلو مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربايجان شرقي بصورت ویدئو کنفرانس در شرکت آب و فاضلاب استان برگزار شد در خصوص پروژه های قابل افتتاح سالجاری، بحث و تبادل نظرگردید .
در این جلسه مهندس پاکروح معاون هماهنگی و پشتیبانی شرکت مهندسی آبفای کشور گزارشی از روند برنامه کاری شرکت مهندسی در سال پیش رو در خصوص دو پروژه استان آذربایجان شرقی در ارتباط با توسعه تاسیسات فاضلاب شهر تبریز و همچنین توسعه تاسیسات فاضلاب آذرشهر و نحوه تخصیص بودجه برای این دو پروژه و همچنین توافقاتی که با سازمان محیط زیست برای انتقال پساب تولیدی تصفیه خانه های فاضلاب به دریاچه ارومیه ارائه  نمودند.
در  اين جلسه مهندس ایمانلو مدیر عامل شركت آبفای استان ضمن تشکر و قدردانی از حضور مهندس جانباز مدیر عامل شرکت آبفای کشور و حاضرین در جلسه ، گزارشی از عملکرد و فعالیت های  انجام گرفته در خصوص اجرای پروژه های در دست اجرای شرکت آب و فاضلاب استان و روند تکمیل و اتمام پروژه مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب تبریز و همچنین تصفیه خانه آذرشهر ارائه و  تبادل نظر گردید .
وی در ادامه افزود : با توجه به تفاهم نامه ای انجام شده با سازمان احیاء دریاچه ارومیه می بایست حدود 300 کیلومتر شبکه فاضلاب احداث می شد که خوشبختانه درصد تحت پوشش شبکه فاضلاب تبریز با توجه به انجام 150 کیلومتر از همان تفاهم نامه و 500 کیلومتر از منابع داخلی به بالای 85 درصد رسیده است .
وی تاکید کرد : در خصوص روند اجرای پروژه مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب تبریزپیشرفت فیزیکی کل 42 درصد و پیشرفت فیزیکی کل مایع 62درصد و سویل قسمت مایع 90 درصد بوده است .
وی افزود : یکی از اهداف مهم اجرای مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب کلانشهر تبریز استفاده از پساب تولیدی بعنوان تامین کننده بخشی از آب مورد نیاز احیای دریاچه ارومیه بوده که انشاء اله در صورت اختصاص اعتبارات لازم و بموقع ، بتوانیم قسمت مایع آنرا که تامین کننده بخشی از منابع آبی دریاچه ارومیه می باشد در آینده نزدیک به بهره برداری برسانیم .
مدیر عامل شرکت همچنین در خصوصاجرای تصفیه خانه فاضلاب آذرشهر نیز گفت : این تصفیه خانه با اعتبار ی بالغ بر 30 میلیارد تومان در حال اجرا بوده که امیدواریم با تامین بموقع اعتبارات بتوانیم شاهد بهره برداری از آن در سالجاری باشیم.
در پایان جلسه مهندس جانباز مدیر عامل شرکت مهندسی آبفای کشور از مدیرعامل شرکت و کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی به خاطر تلاشهای بعمل آمده در خصوص عملکرد مطلوب شرکت تشکر و قدردانی نمودند.
 
  روابط عمومي
 
 
  • نوشته شده
  • در پنجشنبه 1 خرداد 1399
  • توسط جواد بشارتی
  • تعداد بازدید 175
نظرات شما
captcha refresh