جست و جو در پرتال

تاریخ : چهارشنبه 28 اسفند 1398
کد 392

در راستای مقابله با ویروس کرونا از اول سال 1399 انجام می گیرد : قرائت کنتورهای آب از طریق خوداظهاری مشترکین

طرح خوداظهاری قرائت کنتورآب شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی راه اندازی شده و از اول فروردین ماه سال 99  آماده ارائه خدمات می باشد.
در راستای مقابله با ویروس کرونا از اول سال 1399 انجام می گیرد :
قرائت کنتورهای آب از طریق خوداظهاری مشترکین
 
طرح خوداظهاری قرائت کنتورآب شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی راه اندازی شده و از اول فروردین ماه سال 99  آماده ارائه خدمات می باشد.
 
به گزارش روابط عمومی آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی ، مهندس ایمانلو مدیر عامل شرکت گفت : بمنظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و در راستای خدمات رسانی غیرحضوری  از اول سال 1399 مامورین قرائت کنتور آب به درب منازل مراجعه نخواهند کرد و مشترکین عزیز می توانند بعد از دریافت پیامک از طرف شرکت آب و فاضلاب استان رقم کنتور آب خود را یادداشت نموده و از طریق تلفن همراه خود و به همان شماره پیامک ارسال نمایند .
مدیر عامل شرکت در پایان افزود : در شرايط بحراني ناشی از شیوع  کرونا سلامت همكاران و همه مردم در اولويت برنامه ريزي كاري این شرکت قرار دارد و برای تحقق این امر  مهم ضمن تاكيد بر رويكرد صددرصدي ارائه خدمات غير حضوري، روش‌ خود اظهاري توسط مشتركين جایگزین قرائت حضوری مامورین قرائت شده تا از این طریق بتوانیم گامی ارزشمند در راستای گذر از بحران کنونی برداریم.
لازم به ذکر است مشترکین عزیز قبلا نسبت به شناسایی کنتور خود بویژه در مجتمع های مسکونی اقدام نموده تا در مواقع لزوم بتوانند ارقام کنتور را یادداشت و ارسال نمایند .    
 

 
                                                                                                                                                   روابط عمومی
 
 
  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 28 اسفند 1398
  • توسط جواد بشارتی
  • تعداد بازدید 413
نظرات شما
captcha refresh