جست و جو در پرتال

تاریخ : شنبه 10 اسفند 1398
کد 380

در یازدهمین جشنواره نخستین واژه " آب " در استان آذربایجان شرقی بیش از 33000 نفر از دانش آموزان ، اولیاء و معلمان با مفاهیم و روش های صرفه جویی در مصرف آب آشنا شدند

یازدهمین جشنواره آموزشی فراگیری نخستین واژه " آب " استان آذربایجان شرقی با کوله باری از تجربیات یک دهه در مدارس ابتدایی منتخب اجراو بیش از 33000نفر از دانش آموزان و اولیاء ومعلمان با مفاهیم و فرهنگ مدیریت مصرف آب آشنا شدند .
در یازدهمین جشنواره نخستین واژه " آب " در استان آذربایجان شرقی بیش از 33000 نفر از دانش آموزان ، اولیاء و معلمان با مفاهیم و روش های صرفه جویی در مصرف آب آشنا شدند
یازدهمین جشنواره آموزشی فراگیری نخستین واژه " آب " استان آذربایجان شرقی با کوله باری از تجربیات یک دهه در مدارس ابتدایی منتخب اجراو بیش از 33000نفر از دانش آموزان و اولیاء ومعلمان با مفاهیم و فرهنگ مدیریت مصرف آب آشنا شدند .
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربايجان شرقي مهندس باقرزاده مدير دفتر روابط عمومي وآموزش همگاني شرکت و دبیر جشنواره نخستین واژه " آب " گفت : اين جشنواره با همکاري اداره کل آموزش  و پرورش استان و سازمان مردم نهاد خانه محیط زیست در76 مدرسه ابتدایی در سطح استان اجرا شد و برای بیش از 29970 نفراز دانش آموزان مقطع ابتدایی و بتعداد 3040 نفر از اولیاء گرامی در آذر ،دي و بهمن ماه سال جاري آموزش های لازم در خصوص مفاهیم آب و راههای صحیح مصرف آب داده شد.
مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت افزود : کشور ما در حال حاضر با محدوديت جدي منابع آب روبرو است و برای حفاظت از منابع آب نياز به گفتمان عمومي و حس مشترک ملي هستيم و بايستي موضوع مصرف صحيح آب را در لايه هاي مختلف جامعه مطرح نمائيم و استفاده درست از آب فرهنگ سازي شود  از اين رو آموزش و ترويج فرهنگ مصرف صحيح آب در بین دانش آموزان از اهميت ويژه اي برخوردار است .
مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت در خصوص اهداف برگزاری جشنواره آب گفت : هدف از برگزاري اين جشنواره اين است که دانش آموزان ابتدايي با مفاهيم و نقش و اهميت آب در زندگي روش هاي درست آن آشنا شوند و همچنين اين مفاهيم در کنار دانش آموزان به خانواده هاي آنها نيز انتقال داده شود این جشنواره می کوشد تا درانش آموزان در محیطی سرگرم کننده ، شاد و آموزنده مفاهیم اساسی و حیاتی در باره آب را نیز بیاموزند. در این جشنواره از هر مدرسه تعداد 6 نفر از دانش آموزان نیز بعنوان حامیان آب انتخاب و وارد شبکه دانش آموزان حامی آب شدند .
وی افزود : از اين اقدامات موثر همکاري خوب مشترک بين آمـــوزش و پرورش استان در زمينه فرهنگ سازي مصرف صحيح آب در بين دانش آموزان و مدارس مي باشد و معلمان گرامي از نقش و جايگاه مهمي درخصوص فرهنگ سازي مديريت مصرف آب دارند و مي توانند به عنوان سفيران آب با ارائه آموزش هاي لازم به دانش آموزان و به تبع آن خانواده ها را مفاهيم صرفه جويي آشنا نموده و در حفاظت از منابع آب نقش مهمي را در جامعه ايفاد نمايند .
 وی در پایان گفت : دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت همواره می کوشد تا با استفاده از رویکرد های نوین آموزشی اعم از قصه گویی و بازی های گروهی علاوه بر انتقال مفاهیم آموزشی در خصوص منابع ارزشمند آبی و مدیریت مصرف آب در بین دانش آموزان و اولیاء مهارتها و مشارکت های اجتماعی را نیز با مخاطبان به اشتراک بگذارد. همچنین برنامه های یازدهمین جشنواره را برنامه نمادین زنگ آب ، کارگاه هم اندیشی با اولیاء ، کارگاه آموزشی آموزگاران ،جشنواره کلاس اولی ها ، جشنواره همه مقاطع ابتدایی ، شبکه دانش آموزان حامی آب و سومین مسابقه نقاشی آب = زندگی را می توان برشمرد.
شایان ذکر است شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی یکی از موفق ترین استانها در بحث آموزش دانش آموزان در خصوص مدیریت مصرف آب می باشد.
                                                                                                         
                                                                                                      روابط عمومی
 
  • نوشته شده
  • در شنبه 10 اسفند 1398
  • توسط جواد بشارتی
  • تعداد بازدید 103
نظرات شما
captcha refresh