جست و جو در پرتال

تاریخ : سه شنبه 29 بهمن 1398
کد 374

در راستای یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی : با حضور معاون منابع انسانی و پشتیبانی شرکت مهندسی آبفای کشور مراسم معارفه مديرعامل شركت آب و فاضلاب آذربايجان شرقي برگزار شد

در راستای یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی طی مراسمی مهندس علیرضا ایمانلو بعنوان مديرعامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربايجان شرقي معرفي گردید.
 
در راستای یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی :
با حضور معاون منابع انسانی و پشتیبانی شرکت مهندسی آبفای کشور مراسم معارفه مديرعامل شركت آب و فاضلاب آذربايجان شرقي برگزار شد
در راستای یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی طی مراسمی مهندس علیرضا ایمانلو بعنوان مديرعامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربايجان شرقي معرفي گردید.
در مراسمي كه با حضور معاون منابع انسانی و پشتیبانی شرکت مهندسی آبفای کشور ، معاون هماهنگی امورعمراني استانداري ، مديران عامل صنعت آب و برق استان و کارکنان و مدیران شرکت در محل سالن کنفرانس شرکت برگزار گرديد ، مهندس علیرضا ایمانلو بعنوان مديرعامل شركت آب و فاضلاب استان معرفي شد .
در ابتداي اين مراسم مهندس ایمانلو مديرعامل شرکت آب و فاضلاب استان با ارائه گزارش کوتاهی از عملكرد شرکت آب و فاضلاب شهري استان آذربايجان شرقي اظهار داشت : این شرکت در حال حاضر  خدمات خود را در زمینه تامین و توزیع آب شرب بهداشتی در قالب 1 میلیون 666 هزار فقره انشعاب آب به جمعیتی بالغ بر 3 میلیون 927200 نفر  در 62 شهر استان و  تعداد 2232 روستا ارائه می نماید.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ادامه به اقدامات انجام شده در خصوص آب در 5 سال اخیر اشاره کرد و افزود : در زمینه اصلاح ، بازسازی و توسعه شبکه ها اقدامات اساسی صورت گرفته بطوریکه در 5 سال گذشته حدود 1123 کیلومتر نسبت به توسعه و اصلاح شبکه و اجرای خط انتقال آب اقدام نموده و تعداد بیش از 270 هزار فقره انشعاب آب واگذار نماید.
مهندس ایمانلو در خصوص عملکرد بخش فاضلاب شرکت افزود : اجراي طرح هاي جمع آوري و دفع بهداشتي فاضلاب با هدف سالم سازي محيط زيست ، افزايش سطح بهداشت عمومي ، ممانعت از آلودگي آبهاي زيرزميني همواره مورد تاکيد شرکت آب و فاضلاب استان آذربايجان شرقي مي باشد بطوريکه در حال حاضر در 20 شهر استان طرح فاضلاب اجرا می شود و تاکنون بیش از 3700 کیلومتر شبکه فاضلاب در سطح استان احداث شده و بیش از 861330 فقره انشعاب فاضلاب واگذار شده است و در 5 سال گذشته بیش از 827 کیلومتر شبکه فاضلاب احداث و 286 هزار فقره انشعاب فاضلاب واگذار شده است .
وی ادامه داد : همچنین 2 باب تصفیه خانه فاضلاب بناب و سهند و 3باب تصفیه خانه آب در شهرهای جلفا ، بخشایش و نظر کهریزی مورد بهره برداری قرار گرفته است و در حال حاضر حدود 2/67 درصد از جمعيت شهري استان و 79 درصد از جمعيت کلانشهرتبريز تحت پوشش تاسيسات جمع آوري و دفع بهداشتي فاضلاب قرار دارد که بیش از میانگین کشوری می باشد .
وی افزود : در حال حاضر 11 باب تصفیه خانه فاضلاب در مدار بهره برداری بوده و 7 باب تصفیه خانه فاضلاب نیز در حال احداث می باشد که از مهمترین آنها احداث مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب کلانشهر تبریز می باشد .
مهندس ایمانلو اقدامات فرهنگی شرکت در خصوص مدیریت مصرف آب توسط دفتر روابط عمومی را کارآمد و موثر توصیف کرد و افزود : دفتر روابط عمومی شرکت اقدامات خوب و موثری را در بخش مدیریت مصرف آب شامل برگزاری جشنواره نخستین واژه (آب) ، استفاده از ظرفیتهای سازمان های مردم نهاد NGO ، تولید انیمیشن های مربوط به صرفه جویی در 26 قسمت در سطح ملی ، برگزاری کمپین خانه تکانی و مدیریت مصرف آب در سطح ملی ، اجرای مسابقات نقاشی آب = زندگی ، اجرای طرح ملی آموزشی بانوی آب در سطح ملی و تولید و پخش برنامه های یاشایش سسی  از صدا و سیما مرکز آذربایجان شرقی از جمله این برنامه ها است .
مهندس ایمانلو در خاتمه به مزایای یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب اشاره کرد و افزود  : از جمله مزایای این طرح کوچک سازی ساختار دولت ، یکپارچگی در مدیریت آب شرب مردم اعم از شهری و روستایی ،استفاده از تمامی ظرفیتهای منابع انسانی، منابع آب شرب موجود ، ماشین آلات و تجهیزات و تاسیسات، ارتقاء  و تسهیل در خدمات رسانی و پاسخگوئی به مشترکین ،کاهش تنشهای ناشی از کمبود آب بخصوص درروستاهای پیرامون شهرها ، حل و فصل مسائل مشترک و موضوع بین آب و فاضلاب شهری و روستایی ، هم افزایی ظرفیتهای فنی و اجتماعی و اقتصادی آب و فاضلاب شهری و روستایی وکاهش هزینه های اداری ، مدیریتی و ثابت و به تبع آن کاهش قیمت تمام شده و هزینه های خدمات آبرسانی از جمله مزایای یکپارچه سازی شرکت ها می باشد.
در ادامه مراسم دکتر رحمتی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی ضمن تبریک یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی گفت : بحث ادغام و یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی را به فال نیک می گیریم و انشاء الله در بحث بهبود خدمات همانگونه که اعتقا داریم اتفاق خواهد افتاد .
ایشان در پایان ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های همکاران در صنعت آب و فاضلاب استان و از مهندس ایمانلو مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان که مدتی نیز مسئولیت هر دو شرکت را بعهده داشتند تشکر و قدردانی نموده و برایشان بعنوان مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان آرزوی موفقیت کردند.
در ادامه مراسم مهندس گیاهی معاون منابع انسانی و پشتیبانی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ضمن تقدیر و تشکر از معاونت امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی و سایر مدیران و مسئولین عزیز و تبریک سالروز قیام مردم تبریز در سال 42 گفت : همانطوریکه اطلاع دارید در صنعت آب و فاضلاب کشور حدود 70هزار نفر در قالب های مختلف قراردادی همکاری می کنند.
وی ادامه داد : تا به حال 90 شرکت را تحت پوشش داشتیم و از این 90 شرکت 31 شرکت آن بنام  شرکت های آب و فاضلاب روستایی بودند که با شرکت های آب و فاضلاب شهری یکپارچه شدند .
وی ادامه داد : با یکپارچه شدن این دو شرکت شما با دوستانی مواجه خواهید شد که قطعا بازوهای بسیار اجرایی خواهند بود و ما فکر می کنیم که انرژی شرکت در دو  مجموعه گذشته خودش با این ترکیب و یکپارچگی تبدیل به یک هم افزایی ایجاد خواهد شد و ما می توانیم اقدامات بسیار خوبی را انجام بدهیم.
 معاون منابع انسانی شرکت آبفای کشور در ادامه افزود : ما از توانمندیهای شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی آگاه هستیم و همیشه این جزو چند شرکت برتر و اول ما در صنعت آب و فاضلاب کشور بوده و هستند ما قطعا اطمینان داریم که با این یکپارچگی اتفاق خوب و میمونی  در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی رخ خواهد داد.
ایشان در پایان از مدیر عامل بازنشسته شرکت آب و فاضلاب روستایی قدردانی نموده و برای مهندس ایمانلو مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی آرزوی توفیق کردند.
در پایان حکم انتصاب مهندس ایمانلو با امضاء مهندس جانباز مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور توسط مهندس گیاهی معاون منابع انسانی و پشتیبانی شرکت مهندسی آبفای کشور اهداء شد.

 
                                                                              روابط عمومي
 
  • نوشته شده
  • در سه شنبه 29 بهمن 1398
  • توسط جواد بشارتی
  • تعداد بازدید 285
نظرات شما
captcha refresh