جست و جو در پرتال

تاریخ : شنبه 28 دي 1398
کد 353

شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی نسبت به یخ زدگی کنتورهای آب مشترکین در فصل زمستان هشدار داد

نگهداری بهینه از کنتورهای آب و لوله های روباز از یخ زدگی در فصل زمستان و انجام اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از آسیب های احتمالی به این تاسیسات در فصل زمستان توسط مشترکین ضروری است.
شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی نسبت به یخ زدگی کنتورهای آب مشترکین در فصل زمستان هشدار داد
نگهداری بهینه از کنتورهای آب  و لوله های روباز از یخ زدگی در فصل زمستان و انجام اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از آسیب های احتمالی به این تاسیسات در فصل زمستان توسط مشترکین ضروری  است.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی با توجه به آغاز فصل سرما و برودت هوا ، احتمال ترکیدگی لوله های روباز و کنتورهای آب وجود دارد ، لذا از مشترکین گرامی درخواست می شود با استفاده از پوشش های مناسب از جمله پشم شیشه ، موکت و گونی و ... برای عایق بندی کنتورها و لوله های روباز آب  اقدام نموده و در صورت بروز یخ زدگی مواردی از قبیل ریختن آب جوش روی کنتور آب و روشن نمودن آتش در حوضچه کنتور جدا خودداری نمایند .
 این گزارش می افزاید برای خدمات رسانی مناسب به شهروندان بخصوص در فصل زمستان شرکت آب وفاضلاب استان نسبت به برقراری شیفت های کاری درکلیه مناطق اقدام نموده است. همچنین کلیه مراکز امداد و رفع حوادث آب وفاضلاب بصورت شبانه روزی برای رفع حوادث احتمالی درخطوط توزیع آب شهری درحال آماده باش خواهند بود.
همچنین مرکز ارتباطات مردمی روابط عمومی آب وفاضلاب با شماره تماس 122 در کلیه روزهای سال بصورت شبانه روزی پاسخگوی سوالات و راهنمایی همشهریان   می باشد. لذا از شهروندان عزیز تقاضای می شود در نگهداری و پوشش کنتور آب نهایت سعی و تلاش خود را بعمل آورند.
از شهروندان عزیز تقاضا می شود درصورت بروز ویا مشاهده هرگونه مشکل با این مرکز تماس حاصل فرمایند.
                                                                                           روابط عمومی
 
  • نوشته شده
  • در شنبه 28 دي 1398
  • توسط جواد بشارتی
  • تعداد بازدید 67
نظرات شما
captcha refresh