جست و جو در پرتال

تاریخ : دوشنبه 16 دي 1398
کد 350

با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندارانجام گرفت : امضاء تفاهم نامه همکاری در زمینه توسعه پژوهش و فناوری بین شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی و دانشگاه صنعتی سهند

در راستای توسعه پژوهش و فناوری و ایجاد زمینه برای بهره مندی از ظرفیت ها و توانمندیهای دو طرف، تفاهم نامه همکاری بین شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی و دانشگاه صنعتی سهند امضاء شد.
 
با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندارانجام گرفت :
امضاء تفاهم نامه همکاری در زمینه توسعه پژوهش و فناوری بین شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی و دانشگاه صنعتی سهند
 
در راستای توسعه پژوهش و فناوری و ایجاد زمینه برای بهره مندی از ظرفیت ها و توانمندیهای دو طرف، تفاهم نامه همکاری بین شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی و دانشگاه صنعتی سهند امضاء شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی ، در جریان امضاء این سند همکاری که در محل سالن کنفرانس شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی برگزار شد مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان با اشاره به نیازهای صنعت و محدودیتهای ایجاد شده در جهت تامین تجهیزات تخصصی خواستار تعامل بیشتر با دانشگاه ها و مراکز علمی استان شده و تاکید نمودند که شرکت آمادگی کامل برای همکاری های همه جانبه بویژه طرح های تحقیقاتی کاربردی با رویکرد حل مشکلات و معضلات صنعت را دارد.
در ادامه دکتر مصطفی قره باغی ریاست دانشگاه صنعتی سهند ضمن تشریح توانمندیها و ظرفیت علمی دانشگاه در بخش های مختلف به انجام پروژه های تحقیقاتی مهم و مشارکت در طرح های عظیم نفتی اشاره نموده و بر آمادگی کامل دانشگاه جهت ارایه فناوری های مورد نیاز صنعت اشاره نمودند.
ایشان همچنین به تعداد 400 عنوان طرح تحقیقاتی انجام شده در دانشگاه اشاره نموده و بیان نمودند که 45 مورد از این موارد در حال اجرا می باشد.
سپس دکتر بابالو به تشریح طرح کلینیک تخصصی آب و فاضلاب که در دانشگاه صنعتی سهند راه اندازی شده اشاره نموده و بیان کردند که در این کلینیک طرح ها از زمان اعلام نیازمندی تا معرفی فناوری مورد استفاده صنعت و تبدیل آن به طرح کاربردی پیگیری شده و تلاش بر آن است تا طرح مورد مطلوب صنعت اجرایی گردد.
در پایان تفاهم نامه همکاری فی مابین شرکت آب و فاضلاب استان و دانشگاه صنعتی سهند در حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار امضا شده و مبادله گردید.
 
  روابط عمومی
 
 
  • نوشته شده
  • در دوشنبه 16 دي 1398
  • توسط جواد بشارتی
  • تعداد بازدید 163
نظرات شما
captcha refresh