جست و جو در پرتال

تاریخ : دوشنبه 16 دي 1398
کد 349

لوح تقدیراستاندار توسط معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و رئیس کمیته اجرایی هفتمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی به مهندس ایمانلو مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی اعطاء شد

جلسه تشریح دستاوردها و برنامه های زون تخصصی نوآوری و فناوری آب هفتمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و رییس ستاد اجرایی نمایشگاه، جانشین منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان و اعضای کارگروه اجرایی زون در محل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی برگزار شد.
لوح تقدیراستاندار توسط  معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و رئیس کمیته اجرایی هفتمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی به مهندس ایمانلو مدیر عامل
 شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی اعطاء شد
 
جلسه تشریح دستاوردها و برنامه های زون تخصصی نوآوری و فناوری آب هفتمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و رییس ستاد اجرایی نمایشگاه، جانشین منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان و اعضای کارگروه اجرایی زون در محل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی ، در ابتدای این نشست مدیرعامل شرکت ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت سردار رشید اسلام شهید سلیمانی و عرض خیرمقدم خدمت میهمانان گرامی بر اهمیت برگزاری نمایشگاه و بویژه حضور شرکت در اجرای زون تخصصی نوآوری و فناوری آب تاکید نموده و اشاره کردند که شرکت با استفاده از فضای نمایشگاه نسبت به ارائه نیازمندیهای فناورانه خود در بخش های مختلف اقدام نموده و توانسته است با استفاده از ظرفیت و پتانسیل مراکز علمی حاضر در نمایشگاه و فناوران چندین طرح کاربردی را عملیاتی نماید.
مدیر عامل شرکت در ادامه با توضیح اینکه طرح های فناورانه جهت تجاری سازی و تولید انبوه نیاز به حمایت های بیشتر مالی و معنوی دارند خواستار حمایت های همه جانبه در این راستا شدند.
سپس گزارش کاملی از مراحل اجرایی زون تخصصی آب ارائه شد و در این گزارش به موارد ذیل اشاره گردید:
  • فعالیت های صورت گرفته در ارتباط با جذب و ثبت نام طرح های فناورانه در سطح ملی و استانی
  • گزارش آماری از تعداد طرح های فناورانه در بخش های مختلف ایده، فروش محصولات دانش بنیان و تجاری سازی طرح های فناورانه و مقایسه با سال های قبل، که خوشبختانه از نظر آماری 47 % نسبت به سال قبل رشد داشته است
  • برگزاری چندین مورد کارگاه علمی -تخصصی و رویداد های جانبی در زون آب
  • ارزیابی طرح ها و تقدیر از برترین های زون آب
  • مقامات بازدید کننده ملی و استانی
  • دستاوردها و برنامه های آتی زون تخصصی آب جهت عملیاتی نمودن طرح ها
 
در ادامه این نشست دکتر جهانگیری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ضمن تسلیت شهادت سردار سلیمانی بر چند نکته در راستای اهمیت برگزاری نمایشگاه و پیگیری تحقق اهداف آن اشاره کردند.
 ایشان با اشاره به واگذاری مسئولیت زون نوآوری و فناوری آب به شرکت آب و فاضلاب استان از فعالیتهای صورت گرفته در کلیه مراحل مربوط به آماده سازی زون و برگزاری آن ابراز خرسندی نموده و ضمن اشاره به اینکه این زون یکی از بخش های موفق نمایشگاه می باشد از مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان و مجموعه همکاران ایشان تقدیر و تشکر نمودند.
دکتر جهانگیری با اشاره به اینکه فضای ایجاد شده در سطح استان برای ارائه نیازهای فناورانه دستگاه های اجرایی و همچنین استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل علمی دانشگاه ها، مراکز علمی و شرکت های دانش بنیان بسیار فضای مناسبی می باشد بر افزایش تعامل عوامل مربوطه تاکید نمودند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همچنین به این نکته مهم اشاره کردند که نه تنها باید فناوری های مورد نیاز صنعت را تجاری سازی کنیم بلکه باید این فناوریها به محل تولید ثروت در سطح استان و ملی و حتی فراتر از آن در سطح منطقه تبدیل شود.
دکتر جهانگیری در ادامه توضیحات خود با اشاره به چالش های مالی دانشگاه ها و شرکت های دانش بنیان به این نکته مهم تاکید کردند که استانداری آمادگی حمایت همه جانبه در برقراری این تعامل و ارتباط چند سویه بین فناوران، مصرف کنندگان فناوری و سرمایه گذاران را دارد.
وی با توضیح این موضوع که کارگروه سرمایه گذاری در سطح استان شکل گرفته است می توان پروژه هایی که امکان تجاری سازی آنها با حمایت مالی بخش خصوصی امکان پذیر می باشد در این کمیته معرفی و نسبت به ترغیب سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری اقدام نمود.
در انتهای جلسه آقای دکتر جهانگیری لوح تقدیر استاندار محترم استان را جهت تقدیر از زحمات مدیرعامل محترم شرکت بعنوان مسئول اجرای زون نوآوری و فناوری های آب به ایشان اهدا نمودند.
 
 
  روابط عمومی
 
 
  • نوشته شده
  • در دوشنبه 16 دي 1398
  • توسط جواد بشارتی
  • تعداد بازدید 111
نظرات شما
captcha refresh