جست و جو در پرتال

تاریخ : شنبه 18 آبان 1398
کد 316

شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی در هفتمین نمایشگاه تخصصی RINOTEX 2019) ) فناوری آب ربع رشیدی تبریز درخشید

هفتمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی RINOTEX2019 فناوری آب با هدف بسترسازی برای تکمیل چرخه ی علم تا فناوری و فناوری تا کسب و کار؛ معرفی فناوری ها و بسترسازی برای کاربردی کردن توانمندی های پژوهشی؛ ایجاد ارتباط بین دانشگاهیان و فناوران با بخش های مختلف اقتصادی و اجرایی؛ جذب سرمایه گذار(داخلی و خارجی) برای فرصت های سرمایه گذاری دانش بنیان از مورخه 13 الی 17 آبان ماه سالجاری در محل نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار گردید.
شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی در
هفتمین نمایشگاه تخصصی RINOTEX 2019)   ) فناوری آب ربع رشیدی تبریز درخشید
 
هفتمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی RINOTEX2019 فناوری آب  با هدف بسترسازی برای تکمیل چرخه ی علم تا فناوری و فناوری تا کسب و کار؛ معرفی فناوری ها و بسترسازی برای کاربردی کردن توانمندی های پژوهشی؛ ایجاد ارتباط بین دانشگاهیان و فناوران با بخش های مختلف اقتصادی و اجرایی؛ جذب سرمایه گذار(داخلی و خارجی) برای فرصت های سرمایه گذاری دانش بنیان از مورخه 13 الی 17 آبان ماه سالجاری در محل نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی این نمایشگاه با هدف زمینه سازی برای اقتصاد دانش بنیان و تولید کالای ایرانی در 18 زون تخصصی و رویداد درچهار بخش : ایده های فناورانه ،توسعه و تجاری سازی فناوری و نیازمندی های فناورانه در محل نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار شد.
یکی از زون های تخصصی این نمایشگاه ، زون نوآوری و فناوری آب می باشد که با توجه به تصمیم ستاد اجرایی برگزاری نمایشگاه ، مسئولیت اجرایی زون نوآوری و فناوری های آب این نمایشگاه به شرکت آب و فاضلاب استان واگذار شده و این زون در فضایی بالغ بر 500 متر مربع برگزار گردید.
در این دوره از نمایشگاه 174 طرح در زون نوآوری و فناوری های آب ثبت نام شده و تعداد 6 عنوان کارگاه تخصصی با همکاری اساتید دانشگاه و نماینده ستاد نانو ارائه شد.
قابل ذکر است در طول برگزاری نمایشگاه یک تفاهم نامه همکاری سه جانبه مابین شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی ، دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز و مرکز تحقیقات سلامت و محیط زیست دانشگاه علوم پزشکی تبریز و یک موافقت نامه سه جانبه در حضور رئیس ستاد اجرایی نمایشگاه و فرماندار کلان شهر تبریز بین پارک علم و فناوری استان، شرکت آب و فاضلاب استان  و فناور فعال در حوزه آب و فاضلاب مبادله شد.
شایان ذکر است در طول برگزاری نمایشگاه از بخش های مختلف زون نوآوری و فناوری های آب تعدادی از مقامات ملی و استانی از جمله : دکتر پزشکیان نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، دکتر رحمانی وزیر صنعت ، معدن و تجارت، دکتر پور محمدی استاندار آذربایجان شرقی، دکتر جهانگیری معاون امور هماهنگی و رئیس ستاد اجرایی نمایشگاه و.....بازدید کردند .
 
                                                                                                            روابط عمومی
 
 
  • نوشته شده
  • در شنبه 18 آبان 1398
  • توسط جواد بشارتی
  • تعداد بازدید 143
نظرات شما
captcha refresh