جست و جو در پرتال

تاریخ : پنجشنبه 2 آبان 1398
کد 310

مهندس جانباز در بازدید از طرحهای در دست اجرای شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی :تا پایان 6 ماهه اول سال 99 از بخش مایع مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب کلانشهر تبریز بهره برداری خواهد شد

تا پایان 6 ماهه اول سال 99 از بخش مایع مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب کلانشهر تبریز بهره برداری خواهد شد

مهندس جانباز رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در راس هیئتی و معاون امور هماهنگی عمرانی استانداری آذربایجان شرقی از اجرای عملیات احداث سایت مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب کلانشهر تبریز ، طرح احداث رینک جنوب تبریز و تاسیسات و طرحهای در دست اجرای شرکت بازدید کردند .
مهندس جانباز در بازدید از طرحهای در دست اجرای شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی :
تا پایان 6 ماهه اول سال 99  از بخش مایع مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب کلانشهر تبریز بهره برداری خواهد شد
مهندس جانباز رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در راس هیئتی و معاون امور هماهنگی عمرانی استانداری آذربایجان شرقی از اجرای عملیات احداث سایت مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب کلانشهر تبریز ، طرح احداث رینک جنوب تبریز و تاسیسات و طرحهای در دست اجرای شرکت بازدید کردند .
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی مهندس ایمانلومديرعامل شركت آب و فاضلاب استان در جلسه بازدید از طرح مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب کلانشهر تبریز گفت : در حال حاضر تعداد 7 واحد تصفيه خانه فاضلاب نيز در دست اجراء مي باشد كه با تكميل آنها ظرفيت تصفيه فاضلاب نيز به مقدار قابل توجهي افزايش خواهد يافت که یکی از این تصفیه خانه ها طرح احداث مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب تبریزمی باشد فرایند تصفیه فاضلاب مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب تبریز از نوع STEP FEED بوده که این فرایند از نوع فرایندهای حذف مواد آلی با قابلیت حذف ازت و فسفر بوده و با توجه به مرحله ای بودن سیستم توزیع فاضلاب در واحد بیولوژیکی ، یکی از پیشرفته ترین و کارآمدترین فرایندهای بروز تصفیه فاضلاب شهری می باشد .
وی ادامه داد : جمعیت تحت پوشش این طرح 960000 نفر و ظرفیت تصفیه خانه نیز 207000 متر مکعب در شبانه روز خواهد بود .
مهندس ایمانلو به هزینه ها و محل اعتبارات طرح اشاره کرد و افزود : هزینه اجرای طرح 2000 میلیارد ریال و از محل اعتبارات تخصیص یافته برای احیای دریاچه ارومیه ، درآمدهای عمومی و منابع داخلی شرکت می باشد .
مهندس ایمانلو در پایان به اقدامات شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی در خصوص احیای دریاچه ارومیه گفت  : احداث مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب تبریز با ظرفیت اسمی 5/2 متر مکعب در ثانیه ، اجرای خط انتقال شبکه فاضلاب تبریز بطول 11 کیلومتر، اجرای بخشی از شبکه فاضلاب تبریز بطول 300 کیلومتر ، احداث تصفیه خانه فاضلاب آذرشهرو تکمیل و بهره برداری از تصفیه خانه فاضلاب بناب بوده که  با اجرای اقدامات فوق سالانه بیش از 150 میلیون متر مکعب پساب تصفیه شده به دریاچه ارومیه انتقال داده  می شود .
قبل از بازدید از مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب تبریز جلسه ای با حضور مهندس جانباز مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاکشور و هیئت همراه ، دکتر رحمتی معاون هماهنگی امور استانداری آذربایجان شرقی ، مهندس ایمانلو مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ، پیمانکاران و مجریان تصفیه خانه فاضلاب و معاونین بهره برداری و فنی و مهندسی  شرکت آبفای استان به منظور آشنایی بیشتر با مسائل و مشکلات اجرایی تصفیه خانه فاضلاب در محل تصفیه خانه برگزار گردید . 
در این جلسه مهندس ایمانلو مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی ضمن اظهار قدردانی از حضور مهندس جانباز در این استان توضیحاتی در خصوص مراحل اجرای مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب  تبریز ارائه کردند.
در این جلسه مهندس جانباز مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور خواستار تسریع در اجرای مدول دوم تصفيه خانه فاضلاب تبريز شد و با توجه به حساس و مهم بودن طرح ، بر اجرای هرچه سریعتر روند اجرای پروژه تاکید کردند .
مهندس جانباز در مصاحبه با بخش خبر صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی  نیز گفت : در بازدیدی که از مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب کلانشهر تبریز بعمل آمد فاز دوم تصفیه خانه فاضلاب شهر تبریز در حال اجرا بوده که تصفیه خانه ای با تکنولوژی بسیار بالا و زیبا کار شده و عملیات اجرایی آن با سرعت در حال انجام است .
وی ادامه داد : در جلسه ای که با عوامل کارگاهی و مجموعه اجرایی و معاون محترم  امور عمرانی استانداری برگزار شد تصمیماتی در خصوص سرعت بخشیدن به اجرای پروژه و همچنین تکمیل بخش مایع این پروژه تا پایان 6 ماهه اول سال 99 اتخاذ گردیدو عمده ترین مشکل پروژه تامین منابع مالی این پروژه بود که تصمیم گیری های لازم انجام شد .
وی افزود : این پروژه یکی از مهمترین و همچنین یکی ازبزرگترین پروژه زیست محیطی شمالغرب کشور و استان آذربایجان شرقی است .
مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در خصوص تامین منابع آب استان نیز گفت : در خصوص مشکلات تامین آب این منطقه و نحوه پایداری آب جلساتی برگزار و تصمیم گیری های لازم انجام خواهیم داد .
وی در پایان از تلاش های شبانه روزی مدیر عامل ، معاونین و کلیه مدیران و کارکنان شرکت آب استان آذربایجان شرقی تشکر و قدردانی نمود .
  لازم به توضیح است همچنین مهندس جانباز و هیئت همراه ، مدیر عامل آب و فاضلاب استان و معاونین شرکت از روند اجرای طرح رینگ آبرسانی کلانشهر تبریز و همچنین از تاسیسات تله متری و سامانه122 شرکت بازدید بعمل آوردند .
                                   
                                                                                                      روابط عمومی
 
  • نوشته شده
  • در پنجشنبه 2 آبان 1398
  • توسط جواد بشارتی
  • تعداد بازدید 160
نظرات شما
captcha refresh