جست و جو در پرتال

تاریخ : دوشنبه 8 مهر 1398
کد 301

از ایثارگران و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس در شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی تجلیل شد

با حضور معاونین شرکت ، مشاور استاندار در امور ایثارگران و جمعی از کارکنان ،از ایثارگران و رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی تجلیل به عمل آمد.
از ایثارگران و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس در شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی تجلیل شد
 
با حضور معاونین شرکت ، مشاور استاندار در امور ایثارگران  و جمعی از کارکنان ،از ایثارگران و رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی تجلیل به عمل آمد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی ، دراین مراسم مهندس اخگری معاونت بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان طی سخنانی ضمن تسلیت و تعزیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) و عرض خیر مقدم حضور میهمانان عزیز و ایثارگران شاغل در شرکت از ایثارگران و همکارانی که در طول 8 سال دفاع مقدس در جبهه های جنگ تحمیلی حضور داشته اند و با نثار جان خویش از کیان انقلاب اسلامی دفاع کرده اند تشکر و قدردانی نمودند .
در ادامه این مراسم ، مهندس عباسپور مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران نسبت به ارائه عملکرد امور ایثارگران شرکت در شش ماهه اول 98 پرداخت و گفت : امورایثارگران شرکت در زمینه ارتقاء خدمات رسانی به ایثارگران تلاش مضاعف داشته و پیگیر مسائل و امورات ایثارگران در زمینه های مختلف ، منجمله تبدیل وضعیت آنان بوده است .
در ادامه این مراسم دکتر تقییون مشاور استاندار در امور ایثارگران ضمن تبریک هفته دفاع مقدس در خصوص تجلیل از ایثارگران گفت :  امروز جامعه اسلامی و همه کسانی که در آن با آسایش و آرامش زندگی می‌کنند مرهون خون پاک و مجاهدت هزاران شهید و جانبازی است که در دفاع از ارزش‌های اسلامی، جانفشانی کردند.
وی ادامه داد : تلاش همه ما در جهت خدمت به بازماندگان خانواده شهدا و خدمت به جانبازان و آزادگان و ایثارگران وظیفه اخلاقی، عرفی و دینی و البته کمترین کار ممکن است. این خانواده‌ها مایه افتخار جامعه، میراث داران انقلاب اسلامی و سرمایه‌های معنوی کشور به شمار می‌روند و خدمت به آنها افتخاری بسیاربزرگ محسوب می‌شود.
وی در پایان ضمن قدردانی از مهندس ایمانلو و کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان از دلاوریها و رشادتهای وصف کلیه ایثارگران بخصوص ایثارگران شرکت آب و فاضلاب استان در طول 8 سال دفاع مقدس تشکر و قدردانی کرد .
در ادامه مراسم کلیپی از سوی روابط عمومی شرکت در زمینه ایثار و شهادت و جلوه هایی از شهدای والا مقام مدافعان حرم پخش گردید. در خاتمه از ایثارگران و جانبازان هشت سال جنگ تحمیلی و هم چنین از فرزندان شهداء با اهداء لوح تقدیر و هدایایی تجلیل به عمل آمد.
 
                                                                                         روابط عمومی   
 
  • نوشته شده
  • در دوشنبه 8 مهر 1398
  • توسط جواد بشارتی
  • تعداد بازدید 145
نظرات شما
captcha refresh