جست و جو در پرتال

تاریخ : شنبه 16 شهريور 1398
کد 297

آزمایشگاه شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی موفق به کسب گواهینامه آزمون مهارت (PT ) شد

دفتر کنترل کیفیت و بهداشت شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی موفق به اخذ درجه " عالی " ( EXCELLENT ) در آزمون کفایت تخصصی (PT ) شد .
آزمایشگاه شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی موفق به کسب گواهینامه آزمون مهارت  (PT  ) شد
دفتر کنترل کیفیت و بهداشت شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی موفق به اخذ درجه " عالی "      ( EXCELLENT ) در آزمون کفایت تخصصی (PT ) شد .
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی آزمون مهارت (Proficiency Test) به عنوان یکی از معتبرترین روش های کنترل کیفیت نتایج آزمون یک آزمایشگاه، روشی است مبتنی بر ارزیابی عملکرد شرکت کنندگان در آزمون از طریق مقایسات بین آزمایشگاهی و برای تعیین اعتبار یک فرایند اندازه گیری خاص استفاده می شود.
همچنین آزمون مهارت یک مقایسه بین­ آزمایشگاهی است و آزمایشگاه ­های شرکت­ کننده می­توانند به منظور بررسی درستی­ نتایج آزمون­های خود در این مقایسات بین آزمایشگاهی شرکت نمایند. به­ طور معمول، برگزار کنندگان آزمون مهارت مقادیری از یک نمونه همگن را بین هریک از شرکت­ کنندگان توزیع می­کنند و شرکت­کنندگان مواد را تحت شرایط خاصی آنالیز نموده و نتایج را به برگزارکننده گزارش می­دهند
و برگزاری آزمون های مهارت بر اساس استاندارد بین المللی ISO/IEC 17043 بوده و کلیه فعالیت ها منظبق و برآورده کننده الزامات این استاندارد می باشد.
لازم به ذکر است آزمایشگاه آب شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی با تلاش همکاران موفق به کسب رتبه عالی در اندازه گیری پارامترهای فیزیکوشیمی ، میکروبیولوژی ، ریزآلاینده آلی و فاضلاب از شرکت پیشگامان گردید.
 
روابط عمومی
 
  • نوشته شده
  • در شنبه 16 شهريور 1398
  • توسط جواد بشارتی
  • تعداد بازدید 106
نظرات شما
captcha refresh