جست و جو در پرتال

تاریخ : يکشنبه 10 شهريور 1398
کد 295

کسب عنوان رتبه برتر و دستگاه برگزیده استانی برای پنجمین سال پیاپی در جشنواره شهید رجایی سال 1397 توسط شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی

بر اساس ارزیابی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ، شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی عنوان "رتبه برتر و دستگاه برگزیده استانی در شاخص های عمومی و اختصاصی جشنواره شهید رجایی سال 1397" را کسب نمود.
کسب عنوان رتبه برتر و دستگاه برگزیده استانی برای پنجمین سال پیاپی  در جشنواره شهید رجایی
سال 1397 توسط شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی
بر اساس ارزیابی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ، شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی عنوان "رتبه برتر و دستگاه برگزیده استانی در شاخص های عمومی و اختصاصی جشنواره شهید رجایی سال 1397" را کسب نمود.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی ،  این ارزیابی در دو بعد شاخص های اختصاصی و عمومی بوده که هر کدام 1000 امتیاز می باشد. شاخص های اختصاصی که عمدتا برگرفته از ماموریتها و فعالیتهای ذاتی شرکت است شامل: جمعیت تحت پوشش آب شهری، جمعیت تحت پوشش شبکه جمع آوری فاضلاب شهری،آب بدون درآمد، هوشمند سازی سامانه های آبرسانی شهری و برنامه ایمنی آب می باشد که خوشبختانه با توجه به تعامل مناسب در سطح ملی و استانی و در سایه تلاش و کوشش همکاران عملکرد شاخصها غالبا بیشتر از مقدار پیش بینی شده بوده است. همچنین ارزیابی شاخص های عمومی در 7 محور شامل اصلاح ساختار سازمانی، توسعه دولت الکترونیک ، مدیریت سرمایه انسانی، شفافیت و مدیریت مالی ، بهبود فضای کسب و کار، ارتقاء سلامت اداری و مسئولیت پذیری و استقرار نظام مدیریت عملکرد انجام شده است شایان ذکر است مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره شهید رجایی استان با حضور نماینده محترم ولی فقیه در استان ، استاندار آذربایجان شرقی ، تعدادی از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین استان در مورخه 09/6/98 در محل سالن اجتماعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار شد.
در این مراسم مهندس ایمانلو مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی لوح سپاس به همراه تندیس جشنواره را دریافت نمود .
لازم به توضیح است شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی برای پنجمین سال پیاپی به عنوان دستگاه برگزیده استانی در جشنواره شهید رجایی سال 1397معرفی شد .
 
                                                                                        روابط عمومی
 
  • نوشته شده
  • در يکشنبه 10 شهريور 1398
  • توسط جواد بشارتی
  • تعداد بازدید 99
نظرات شما
captcha refresh