جست و جو در پرتال

تاریخ : چهارشنبه 16 مرداد 1398
کد 281

صعود گروه کوهنوردی شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی به قله 4811 متری سبلان

گروه کوهنوردی شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی در روز پنجشنبه مورخ 10/05/98 ، متشکل از 13 همنورد ، موفق به صعود به قله 4811 متری سبلان در ارتفاعات استان اردبیل گردید.
صعود گروه کوهنوردی شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی به قله 4811 متری سبلان
           
گروه کوهنوردی شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی در روز پنجشنبه مورخ 10/05/98  ،  متشکل از 13 همنورد ، موفق به صعود به قله 4811 متری سبلان در ارتفاعات استان اردبیل گردید.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی این برنامه صعود که با حضور 13 نفر از اعضای با تجربه و آماده گروه برگزار گردید، همنوردان پس از برپایی چادر در محوطه پناهگاه  و استقرار نسبی و بعد از اندکی استراحت ، در یک حرکت رفت و برگشت کوتاه اقدام به هم هوایی در محیط کوهستان نموده و با آماده نمودن لوازم و تجهیزات خود عزم خواب نمودند که وزش باد بسیار شدید و شروع بارش رگباری این امر را غیر ممکن نمود و با تحمل شرایط بسیار دشوار موجود نهایتا ساعت 2 بامداد صعود خود را شروع و با طی مسیر و عبور از سنگلاخ ها در امتداد یال شمال شرقی و عبور از برف چالها و رأس یخچال موفق به فتح ستیغ قله سبلان و رؤیت دریاچه زیبای آن شدند.
شایان ذکر است اعضای گروه در این برنامه آقایان نیک خصلت ، حسن زاده ، عبادی ، اسمعیل پور ، عباسی ، رافضی ، نیکزاد ، داور ، ملک آبادی ، رحیمی ، صفاری ، آذری به سرپرستی آقای ناصراهری بودند.
 
                                                                                                   روابط عمومی
 
  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 16 مرداد 1398
  • توسط جواد بشارتی
  • تعداد بازدید 139
نظرات شما
captcha refresh