جست و جو در پرتال

تاریخ : پنجشنبه 27 تير 1398
کد 275

مانور فرضی 7 ریشتری زلزله و آمادگی در مقابله با حوادث غیر مترقبه در شرکت آب و فاضلاب آذر بایجان شرقی برگزار شد

بمنظور كسب آمادگي مقابله با حوادث غيرمترقبه شركت آب وفاضلاب استان آذربايجان شرقي در مانور زلزله يگانهاي عمل كننده شركت آب وفاضلاب استان آذربايجان شرقي در مانور فرضي 7 ریشتری زلزله توان خود را در معرض نمايش گذاشت .
مانور فرضی 7 ریشتری زلزله و آمادگی در مقابله با حوادث غیر مترقبه
در شرکت آب و فاضلاب آذر بایجان شرقی برگزار شد
بمنظور كسب آمادگي مقابله با حوادث غيرمترقبه شركت آب وفاضلاب استان آذربايجان شرقي در مانور زلزله يگانهاي عمل كننده شركت آب وفاضلاب استان آذربايجان شرقي در مانور فرضي 7 ریشتری زلزله توان خود را در معرض نمايش گذاشت .
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی ،اين مانوركه با هماهنگي استانداري آذربايجان شرقي با حضور كارگروه های تخصصي در منطقه شبستر انجام شد و پرسنل شركت آب وفاضلاب استان با هماهنگي وآموزش هاي انجام شده در داخل كارگروه تخصصي با تمام امكانات وتجهيزات در اين مانور شركت نمودند .
شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی همه ساله و بر اساس دستورالعمل و اعلام ستاد حوادث غیر مترقبه استانداری آذربایجانشرقی جهت احراز آمادگی و واکنش در شرایط اضطراری نسبت به برگزاری مانور فرضی مقابله با سیل ؛ زلزله و حوادث غیر مترقبه با هدف سنجش میزان توانائی و سرعت عمل در مواجهه با حوادث غیر مترقبه و شناسایی نقاط ضعف و قوت در امداد رسانی به مناطق آسیب دیده فرضی اقدام می نماید.
مهندس ایمانلو مديرعامل شركت آب وفاضلاب استان در حاشیه برگزاری برگزاری این مانور گفت : با توجه به اينكه استان آذربايجان شرقي يكي از استانهاي زلزله خيز كشور بوده ما بايستي هميشه آمادگي كافي ولازم را  در برابر اين گونه حوادث داشته باشيم .
 وي اضافه نمود: شركت آب و فاضلاب آذربايجان شرقي همه ساله با حضور فعال خود در این مانورهاو با همكاري یکدیگرتوان خود را به معرض نمايش می گذارد .
شايان ذكر است در اين مانور فرضي نيروهاي امدادي شرکت نسبت به تامین آب در شرایط اضطراری ، پایش کیفیت آب بر اساس ضوابط اقدام در شرایط اضطراری در اردوگاه فرضي اقدام كردند و  آب وفاضلاب منطقه شبستر وتبريز  با همكاري ساير يگان هاي عمل كننده در اين مانوربا حضور فعال خود نسبت به انجام وظايف محوله اقدام نمودند .
در این عملیات حداقل 100 نفر نیروههای عملیاتی شامل پرسنل اتفاقات آب ؛ اکیپ لوله گذاری ، گروههای بهداشت آب با خودرو آزمایشگاه سیار آب ،پرسنل اتفاقات فاضلاب با خودرو های امدادی مدیریت بحران و همچنین گروه آبرسانی سیار به همراه تعدادی خودرو امداد سبک و سنگین و  لجن کش در منطقه عملیاتی حضور یافتند .
 
                                                                               روابط عمومی
 
  • نوشته شده
  • در پنجشنبه 27 تير 1398
  • توسط جواد بشارتی
  • تعداد بازدید 109
نظرات شما
captcha refresh