جست و جو در پرتال

تاریخ : يکشنبه 16 تير 1398
کد 270

عملکرد شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی در هفته صرفه جویی در مصرف آب اعلام شد

مدیر دفتر روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب آذربایجان شرقی عملکرد دفتر روابط عمومی شرکت را در هفته صرفه جویی در مصرف آب در سال 98 تشریح کرد .
عملکرد شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی در هفته صرفه جویی در مصرف آب اعلام شد
مدیر دفتر روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب آذربایجان شرقی عملکرد دفتر روابط عمومی شرکت را در هفته صرفه جویی در مصرف آب در سال 98 تشریح کرد .
به گزارش روابط عمومی مهندس باقرزاده مدیر دفتر روابط عمومی  شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی در تشریح عملکرد و فعالیت های این دفتر در هفته صرفه جویی در مصرف آب گفت : کشور ما با محدودیت منابع آب روبرو بوده و بهره گیری صحیح از این نعمت الهی ضروری است لذا آموزش و ترویج فرهنگ صحیح مصرف آب در جامعه از اهمیت ویژه ای برخوردار است و شرکت آب و فاضلاب استان نیز تلاش می کند تا نگاه جامعه و مردم را به موضوع حیاتی آب معطوف نماید .
وی افزود : در این راستا دفتر روابط عمومی سعی دارد با بهره گیری از همکاریهای جمعی و مشارکت های همگانی بخصوص با استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های سازمانهای مردم نهاد نسبت به فرهنگ سازی مصرف بهینه آب اقدام نماید .
 مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان دربخش دیگری از تبیین عملکرد این دفتر در هفته صرفه جویی در مصرف آب گفت : با هماهنگی های انجام شده با صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی مدیر عامل شرکت در از طریق برنامه ها ی صدا و سیما نسبت به ارائه گزارش عملکرد و توصیه ها و راهکارهای  صرفه جویی در مصرف آب به شهروندان اقدام نمودند .
وی اضافه کرد : حضور مدیر عامل شرکت در برنامه های زنده رادیویی " سحرلر "با عنوان لزوم صرفه جویی درمصرف آب در طول هفته صرفه جویی و هشدارهای کمبود آب از دیگر عملکرد این دفتر در طی این هفته می باشد .
وی اضافه کرد : با هماهنگی های بعمل آمد در طول هفته صرفه جویی در مصرف آب مدیر عامل آب و فاضلاب استان، معاونین و تعدادی از مدیران و کارکنان شرکت آب و فاضلاب شهری و روستایی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه محبوب تبریز از نزدیک دیدار داشتند و از رهنمودهای ایشان در خصوص اهمیت صرفه جویی و راههای صحیح استفاده از آب و نقش ، اهمیت و جایگاه آب در زندگی انسانها وآموزه های دینی بهره مند شوند .
مهندس باقرزاده در ادامه به بخش های دیگر فعالیت ها و عملکرد این دفتر در طول هفته صرفه جویی در مصرف آب پرداخت وگفت : اقدام در خصوص طراحی و چاپ و نصب پیامهای آموزشی با موضوعات صرفه جویی در مصرف آب بصورت بنر و پلاکارد بمقدار 700 متر مربع، توزیع پوستر های متنوع بتعداد 5000 نسخه ، دفتر
نقاشی ، دفتر یادداشت ، کتاب قصه و بسته های فرهنگی در خصوص صرفه جویی و راههای مصرف صحیح آن انجام گرفت و بتعداد 4000 نسخه سی دی نرم افزاردبستان آبی در بین شهروندان توزیع گردید . همچنین هماهنگی با ائمه محترم جمعه و جماعات استان برای تبیین موضوعات مربوط به آب و اصلاح الگوی مصرف در نماز جمعه و جماعات در تمامی شهرهای استان از دیگر فعالیت ها ی این دفتر در هفته صرفه جویی در مصرف آب بود و با هماهنگی های بعمل آمده نماینده ولی فقیه در استان نیز در نماز جمعه بر ضرورت اصلاح الگوی مصرف بهینه آب تاکید کردند و از مردم خواستند که حتما صرف جویی نمایند و از زحمات کارکنان شرکت نیز تشکر و قدردانی کردند . همچنین در آخرین روز از هفته صرفه جویی در مصرف آب حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه محبوب تبریز برای اولین بار در سطح کشور از تریبون نماز جمعه تبریز طی سخنانی ضمن دعوت از مردم و مشترکین برای صرفه جویی در مصرف آب و برق از  فعالین سازمانهای مردم نهاد بخاطر فعالیت های آموزشی و فرهنگی در حوزه مدیریت مصرف آب با اهداء لوح سپاس تقدیر و تشکر نمودند .
مهندس باقرزاده اضافه کرد : آموزش همگانی ( چهره به چهره ) مدیریت مصرف آب با عنوان ایستگاه فرهنگی کودک و خانواده با موضوع ارتقاء سواد آبی در بین شهروندان و در مکانهای تعیین شده برگزار گردید که با استقبال خانواده ها مواجه شد.
همچنین بمنظور تبیین و تشریح مشکلات تامین و توزیع آب شرب تعداد 30 نفر از فعالین سازمانهای مردم نهاد از سد علویان و تصفیه خانه آب مراغه بازدید نمودند .
وی ادامه داد : برگزاری مسابقه انتخاب فعالین سازمانهای مردم نهاد نمونه در مدیریت مصرف آب و مسابقه انتشار پوستر مدیریت مصرف در فضای مجازی از دیگر برنامه های این دفتر در هفته صرفه جویی در مصرف آب بود.
همچنین یک برنامه کوهنوردی نیز توسط گروه کوهنوردی شرکت آب و فاضلاب استان با شعار " حفظ آب ... حفظ زندگی است  " انجام گرفت .
لازم به ذکر است در طول هفته صرفه جویی در مصرف آب پیامهای صرفه جویی در قبوض مشترکین درج و همچنین  پیام هایی با عناوین و موضوعات صرفه جویی از طریق سامانه پیام کوتاه به همکاران و خبرنگاران و تعدادی از شهروندان ارسال گردید .
 
 
                                                                                               روابط عمومی
 
  • نوشته شده
  • در يکشنبه 16 تير 1398
  • توسط جواد بشارتی
  • تعداد بازدید 133
نظرات شما
captcha refresh