جست و جو در پرتال

تاریخ : يکشنبه 2 تير 1398
کد 260

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی در هفته صرفه جویی در مصرف آب : برمشارکت همگانی شهروندان درصرفه جویی مصرف آب تاکید کرد

بهینه سازی و تغییر الگوی مصرف در بخش آب شرب همواره مورد تاکید بوده است واین شرکت خود را ملزم به اتخاذ تمهیدات و برنامه ریزی برای استفاده درست آب شرب توسط مشترکین کرده است .
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی در هفته صرفه جویی در مصرف آب :
برمشارکت همگانی شهروندان درصرفه جویی مصرف آب تاکید کرد  
بهینه سازی و تغییر الگوی مصرف در بخش آب شرب همواره مورد تاکید بوده است واین شرکت خود را ملزم به اتخاذ تمهیدات و برنامه ریزی برای استفاده درست آب شرب توسط مشترکین کرده است  .
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی مهندس ایمانلو مدیرعامل شرکت در آستانه هفته صرفه جویی در مصرف آب به منظور تبیین اهمیت جایگاه آب در زندگی روزمره شهروندان و نهادینه کردن فرهنگ مصرف بهینه آب و صرفه جویی در مصرف آب طی گفتگویی با تاکید بر تداوم وضعیت کمی وکیفی آب آشامیدنی استان گفت : برای جلوگیری از کاهش وضعیت کمی و کیفی آب استان در سالهای آتی بایستی برنامه ریزی های لازم انجام گیرد و راهکارهای لازم پیش بینی و پیگیری گردد .
مهندس ایمانلو مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب آذربایجان شرقی با بیان این مطلب گفت : بهینه سازی و تغییر الگوی مصرف در بخش آب شرب استان همواره مورد تاکید بوده است واین شرکت خود را ملزم به اتخاذ تمهیدات و برنامه ریزی برای استفاده درست آب شرب توسط مشترکین کرده است  .
مدیر عامل شرکت درادامه به هفته صرفه جویی در مصرف آب اشاره کرد و افزود : هفته صرفه جویی
در مصرف آب همه ساله از یکم لغایت هفتم تیرماه در سراسر کشور بعنوان هفته صرفه جویی در مصرف آب نامگذاری شده و شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی نیز همگام با سایر استانها اقدامات اساسی در جهت فرهنگ سازی مصرف بهینه شهروندان انجام می دهد .
مهندس ایمانلو مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی با اشاره به فرهنگ سازی در خصوص مصرف بهینه آب دربین مردم و مشترکین عزیز گفت : شرکت آب و فاضلاب استان نه تنها در طول سال با رویکرد ترویجی و اطلاع رسانی ویژه در خصوص مقوله آب که به عنوان ارزشمندترین نعمت الهی و مهمترین عامل تداوم حیات موجودات می باشد اقدامات اساسی انجام داده است بلکه در طول هفته صرفه جویی نیز با هماهنگی صدا و سیما نسبت به پخش تیزرها و مصاحبه ها و میزگردهای رادیو و تلویزیونی ، چاپ و توزیع بروشورهای صرفه جویی در بین مشترکین بمنظور ترویج فرهنگ صرفه جویی در جامعه اقدامات خوبی انجام می دهد.
 
وی ادامه داد : این شرکت در طول هفته صرفه جویی در مصرف آب و متناسب با روزهای هفته اقداماتی از جمله هماهنگی با ائمه جمعه برای پرداختن به موضوع آب در نماز جمعه ، توزیع اقلام فرهنگی و بسته های آموزشی،  هماهنگی و برگزاری برنامه های بازدید از تاسیسات شرکت، معرفی و تقدیر از مشترکان خوش حساب و مشترکان کم مصرف ، نصب تجهیزات کاهنده مصرف آب در اماکن عمومی انجام خواهیم داد .
مدیر عامل شرکت همچنین توصیه کرد : شهروندان عزیز نیز با استفاده از شیر آلات کاهنده و همچنین با استفاده از لباسشوئی و ظرفشوئی های استاندارد و کم مصرف نسبت به صرفه جوئی در مصرف این مایه حیاتی کوشا باشند .
مهندس ایمانلو درادامه به صرفه جویی در مصرف آب و رعایت الگوی مصرف را مورد تاکید قرار داد و از شهروندان در خواست نمود توصیه های شرکت آب و فاضلاب استان را جدی بگیرند تا در خصوص آب مصرفی دچار مشکل نشوند .
مدیرعامل شرکت ضمن درخواست مجدد از همشهریان عزیز درخصوص عدم اسراف آب شرب بهداشتی و صرفه جویی درخصوص این مایه حیات گفت : آب ارزشمندترین عطیه الهی و مهمترین عامل تداوم حیات موجودات زنده و رکن اصلی توسعه پایدار است .فقدان یا کمبود این مایع حیات بخش موجب اختلال در زندگی شهروندان و بروز نابسامانی های فراوان میگردد.در این راستا و در جهت جلوگیری از اسراف و هدرروی آب الگوهای توصیه شده برای مصارف سرانه خانگی برای هر نفر150 لیتر در شبانه روز تعیین شده است که امیدواریم شهروندان محترم با رعایت آنها و دقت در نحوه مصرف آب از اتلاف بیشتر مایه حیات جلوگیری نمایند .
وی در پایان به اسامی روزهای هفته صرفه جویی در مصرف آب بشرح ذیل اشاره کرد :
شنبه      1/4/98 – مدیریت مصرف آب و انرژی و خانواده
یکشنبه   2/4/98 – مدیریت مصرف آب و انرژی ، افکار عمومی و رسانه
دوشنبه  3/4/98 – مدیریت مصرف آب و انرژی ، صنعت و، معدن، سازمانهی عمومی و موسسات خصوصی
سه شنبه 4/4/98 – مدیریت مصرف آب و انرژی ، غذا ، منابع طبیعی و حفظ محیط زیست
چهارشنبه 5/4/98 – مدیریت مصرف آب و انرژی ، خدمات شهری و روستایی و جلب مشارکتهای مردمی و خیرین
پنج شنبه 6/4/98 – مدیریت مصرف آب و انرژی ، اقتصاد و حقوق شهروندی
جمعه     7/4/98 – مدیریت مصرف آب و انرژی و آموزه های دینی
 
                                                                              روابط عمومی
 
  • نوشته شده
  • در يکشنبه 2 تير 1398
  • توسط جواد بشارتی
  • تعداد بازدید 71
نظرات شما
captcha refresh