جست و جو در پرتال

تاریخ : سه شنبه 17 ارديبهشت 1398
کد 252

با تجلیل از همکاران نمونه در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی روز جهانی کار و کارگر گرامی داشته شد

بمناسبت روز جهانی کار و کارگر از کارکنان نمونه شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی تجلیل شد مهندس ایمانلو مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی به همراه معاونین شرکت ، در مراسمی بمناسبت روز جهانی کار و کارگر و گرامیداشت این روز و با حضور همکاران نمونه شرکت آب و فاضلاب استان بمنظور تجلیل از همکاران نمونه در سالن کنفرانس شرکت برگزار شد .
باتجلیل از همکاران نمونه در
 شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی روز جهانی کار و کارگر گرامی داشته شد
 
بمناسبت روز جهانی کار و کارگر از کارکنان نمونه شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی تجلیل شد
مهندس ایمانلو مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی به همراه معاونین شرکت ، در مراسمی بمناسبت روز جهانی کار و کارگر و گرامیداشت این روز و با حضور همکاران نمونه شرکت آب و فاضلاب استان بمنظور تجلیل از همکاران نمونه در سالن کنفرانس شرکت برگزار شد .
مهندس ایمانلو مدیر عامل شرکت در این مراسم ضمن تبریک اعیاد مبارک شعبانیه و گرامیداشت ارزش کار و منزلت والای کارگر گفت: ما همواره با تلاش و کوشش کلیه همکاران عزیز و بهره گیری از اندیشه های پویا شاهد انجام کارهای ارزشمند و اثرگذار که موجب بالندگی و کسب افتخارات متعدد در اکثر زمینه های کاری را فراهم نموده است بوده ایم و این امر موجب شده با عنایات خداوند منان و تلاش و زحمت شبانه روزی کلیه همکاران که با بروز توانائیها و قابلیتهای ارزشمند خود در عرصه خدمات رسانی به شهروندان رخ داده است.
مهندس ایمانلو در ادامه با اشاره به نامگذاری سال 98 توسط مقام معظم رهبری بعنوان سال رونق تولید گفت : بهبود وضعیّت تولید، از عوامل اساسی شکوفایی اقتصاد، و از طرفی، نیروی کار، یکی از ارکان اصلی تولید است .
وی ادامه داد : در بینش اسلامی میزان کار و تلاش از آنچنان قداست و ارزشی برخوردار است که هم‌ ردیف میزان جهاد و مبارزه با دشمن معرفی گردیده است. چنانکه نبی‌‌مکرم‌اسلام(ص) کار و کوشش را همانند جهاد در راه خدا، مقدس دانسته و کارگر را تشبیه به مجاهد فی سبیل‌الله می‌نماید و همان اجر و پاداش را برای او متذکر می‌گردد.
مهندس ایمانلو در ادامه با اشاره به نقش همکاران در موفقیت های حاصله در شرکت گفت  : ما شاهد زحمات و تلاش های همکاران هستیم و نقش همکاران نمونه در موفقیت های حاصله در شرکت انکارناپذیر است . بنابراین تلاش آنها قابل تقدیر بوده و ماهم تلاش مان براین است تا بتوانیم کارهایی که درتوان داریم و در شان و منزلت همکاران است انجام دهیم .
در ادامه مراسم مهندس ایمانلو عملکرد پرسنل  شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی را خوب ارزیابی کرد وکارکنان شرکت آب و فاضلاب را جزو زحمتکش ترین و پرتلاش ترین پرسنل عنوان کرد واز مدیران وکلیه  کارگران و کارکنان شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی قدردانی نمود .
درپايان مراسم مندس ایمانلو مدیر عامل شرکت از 41 نفر از همکاران نمونه شاغل در استان با اهداء جوایز و لوح تقدیر تجليل بعمل آوردند.
                                                                                                            روابط عمومی
 
  • نوشته شده
  • در سه شنبه 17 ارديبهشت 1398
  • توسط جواد بشارتی
  • تعداد بازدید 236
نظرات شما
captcha refresh