جست و جو در پرتال

تاریخ : يکشنبه 25 فروردين 1398
کد 246

دست یاری كاركنان شركت آب و فاضلاب آذربايجان شرقي به مردم مناطق سیل زده کشور

كاركنان شركت آب و فاضلاب استان آذربايجان شرقي بمنظور اعلام حمايت مالی از مــردم مناطق سیل زده کشور يكروز از حقوق خود را به اين امرخدا پسندانه اختصاص دادند .
دست یاری كاركنان شركت آب و فاضلاب آذربايجان شرقي
 به مردم مناطق سیل زده کشور
 
كاركنان شركت آب و فاضلاب استان آذربايجان شرقي بمنظور اعلام حمايت مالی از مــردم مناطق  سیل زده کشور يكروز از حقوق خود را به اين امرخدا پسندانه اختصاص دادند .
 به گزارش روابط عمومي شركت آب و فاضلاب آذربايجان شرقي كاركنان شركت در راستای حس نوع دوستی و خیرخواهی ، علاوه بر ارسال 6000 متر لوله 110 میلیمتری پلی اتیلن و 4000 متر لوله پلی اتیلن 90 میلیمتری و تعداد13200 بطری آب معدنی یک ونیم لیتری به مناطق سیل زده همگام با سایر مردم شریف استان و ایران اسلامی با کمک های نقدی و غیرنقدی خود حمایت شان را از مردم سیل زده اعلام نمودند.
 در این راستا کارکنان زحمتکش شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی ضمن اظهار همدردي با مردم سیل زده شهرهای کشور حمايت خود را اعلام نموده و بمنظور حمايت مالي از آنها معادل يكروز از حقوق خود را داوطلبانه به اين امرخير و خداپسندانه اختصاص دادند .
همچنین شرکت آبفار آذربایجان شرقی با ارسال 18 باب مخزن 1000 لیتری ، 2 باب مخزن 1500 لیتری و همچنین تعداد 450 گالن آب 20 لیتری در این امر مهم شرکت کردند .
 
  روابط عمومي
 
  • نوشته شده
  • در يکشنبه 25 فروردين 1398
  • توسط جواد بشارتی
  • تعداد بازدید 113
نظرات شما
captcha refresh