جست و جو در پرتال

تاریخ : چهارشنبه 8 اسفند 1397
کد 243

میلاد حضرت فاطمه زهرا ( س ) بانوی نور و افتخار و روز زن در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی گرامی داشته شد

طی مراسمی با حضورمهندس ایمانلو مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی ، خانم دکتر فرید از سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان ، خانم دکتر مجتهدی از اعضاء فعال سازمان مردم نهاد به همراه معاونین شرکت بمناسبت گرامیداشت روز زن از همکاران خانم در سالن کنفرانس شرکت تجلیل بعمل آمد .
میلاد حضرت فاطمه زهرا ( س ) بانوی نور و افتخار و روز زن
در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی گرامی داشته شد
طی مراسمی با حضورمهندس ایمانلو مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی ، خانم دکتر فرید از سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان ، خانم دکتر مجتهدی از اعضاء فعال سازمان مردم نهاد به همراه معاونین شرکت بمناسبت گرامیداشت روز زن از همکاران خانم در سالن کنفرانس شرکت تجلیل بعمل آمد .
مهندس ایمانلو ضمن تبريك اين روز خجسته پيرامون شخصيت حضرت فاطمه زهرا (س) طی سخنانی گفت : وجود زن هایی مانند حضرت زهرا سلام الله علیها در تاریخ ما نشان دهنده‌ این است که در جوامع اسلامی زن ها دارای جایگاه و احترام ویژه می باشند که باید الگوی زنان عصر حاضر قرار گیرند.
مدیر عامل شرکت افزود : سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر فرصتی مناسب برای گسترش روز افزون فرهنگ فاطمی در ایران اسلامی و تشریح نقش ارزنده بانوان در تمامی عرصه‌هاست.
ایشان ادامه داد : نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برگرفته از حکومت نبوی و علوی است و به همین دلیل نیز توجه خاصی به جایگاه والای زنان، نقش و کرامت انسانی آنان دارد.
وی افزود: باید قدر این کرامت اسلامی را دانست و بانوان مسلمان، به این امتیازاتی که اسلام برای آنان قائل شده است افتخار نمایند.
وی ادامه داد : زنان بعنوان يك بازوي توانمند و پويا در جهت پيشرفت و توسعه كشورها نقش بسيار با اهميتي داشته اند و بحمداله در كشور ما مقام زن از جايگاه بسيار بالايي برخوردار است . زنان به عنوان نیمی از جامعه می‌توانند تأثیر بسزایی در اصلاح الگوی مصرف، کمک به تحقق اقتصاد مقاومتی و تربیت نیروهای انسانی توانمند و شایسته برای اداره بهتر کشور ایفا کنند
وی در ادامه گفت: زنان جامعه اسلامی باید با تبعیت از شخصیت گرانبهای بانوی دو عالم حضرت زهرا(س) بیاموزند که برای ارزشهای اسلامی پایداری کنند.
مهندس ایمانلو در ادامه با اشاره به نقش همکاران در موفقیت های حاصله در شرکت گفت : قطع یقین بروز و ظهور موفقیت ها و حرکتهای مباهات برانگیز در سطح شرکت حاصل روحیه خلاقبت و نوآوری و تلاش کلیه همکاران محترم در تمامی مناطق استان می باشد و در این میان نقش همکاران زن نیز در موفقیت های شرکت انکارپذیر نیست .
وی در ادامه  خواستار مشارکت بیشتر همکاران خانم در ارائه پیشنهادات  سازنده را خواستار شد .
قبل از سخنان مدیرعامل شرکت مشاورامور بانوان شرکت گزارشی از عملکرد وفعالیتهای امور مربوط به بانوان را در طول سال گذشته ارائه نمودند .
در ادامه مراسم همکاران خانم به بیان مسائل و مشكلات خود پرداختند و مهندس ایمانلو به سوالات حاضرين پاسخ لازم را ارائه ودر پايان با اهداء جوایز و لوح تقدیر از تمامي خواهران تجليل بعمل آمد .
همچنین از تعدادی از بانوان سازمان مردم نهاد خانه محیط زیست که با این شرکت در راستای فرهنگ سازی مدیریت مصرف آب همکاری نزدیک داشته اند تقدیر شد.
 
 
                                                                                                 روابط عمومی
 
  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 8 اسفند 1397
  • توسط جواد بشارتی
  • تعداد بازدید 211
نظرات شما
captcha refresh