جست و جو در پرتال

تاریخ : دوشنبه 6 اسفند 1397
کد 242

از بازنشستگان شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی تجلیل شد

مراسم تجلیل از بازنشستگان شرکت با حضور مهندس ایمانلو مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی ، معاونین و بازنشستگان سال 1396 در سالن کنفرانس شرکت برگزار شد .
از بازنشستگان شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی تجلیل شد
مراسم تجلیل از بازنشستگان شرکت با حضور مهندس ایمانلو مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی ، معاونین و بازنشستگان سال 1396 در سالن کنفرانس شرکت برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی ، مهندس ایمانلو مدیرعامل شرکت در مراسم تجلیل از بازنشستگان سال 96 شرکت ضمن قدردانی از تلاشهای صادقانه، شبانه روزی و بی دریغ مجموعه کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان که در طول سالیان گذشته سختی ها و دشواری های خدمت رسانی به مردم را بر خود هموار ساخته و بدون هیچگونه چشم داشتی در تمامی شرایط، از روزهای گرم و طاقت فرسای تابستان گرفته تا ایام سرد و یخبندان زمستان، امر آبرسانی را دلسوزانه و به بهترین نحو انجام دادند، افزود: قطعاً اگر همراهی، همفکری و از خود گذشتگی های خانواده های این عزیزان نبود، شرکت به درجات وتوفیقاتی که تاکنون بدست آورده است ، نمی رسید.
مدیر عامل شرکت ادامه داد : کارکنان بازنشسته جزء دارایی ها و سرمایه های معنوی یک سازمان محسوب می شوند و بایستی از قابلیت ها و تجربیات گرانبهای آنان در حل مشکلات استفاده کرد .
مهندس ایمانلو افزود : ورود به دوران بازنشستگی به معنی عدم توانایی انجام کار مفید توسط آنان نیست بلکه باید با استفاده از شایستگی ها و تواناییهای این عزیزان ، همکاران نسل گذشته با نسل جدید در جهت پیشبرد اهداف شرکت  پیوند زده شود .
وی ادامه داد: این دوران، امکان تصمیم‌گیری گسترده‌ای را در مورد زندگی شخص فراهم می‌آورد که اگر این تصمیمات خوب اتخاذ شوند، فرد، سازمان و جامعه در مجموع متنفع می‌شوند.
وی با یادآوری از خدمات شایسته بازنشستگان در طول خدمت صادقانه شان در شرکت گفت : این مراسم به پاس قدردانی از خدمات بازنشستگان عزیز در طول دوره خدمت ۳۰ ساله صادقانه آنان برگزار شده و با برنامه ریزیهای انجام شده در تلاش هستیم تا خدمات ارائه شده به بازنشستگان شرکت آب و فاضلاب استان را بیش از پیش ارتقاء دهیم .
بعد از سخنان مدیر عامل شرکت مدیر کارکنان و رفاه شرکت طی گزارشی ضمن قدردانی از مدیرعامل شرکت مبنی بر حسن نظر ایشان و هیئت مدیره شرکت گفت : هم اکنون ارتباط شرکت آب و فاضلاب استان با بازنشستگان از طریق کانون بازنشستگان و واحد رفاه شرکت به صورت مستمر برقرار است.
در پایان مراسم از 42 همکار بازنشسته شرکت در طول سال 1396 با اهداء لوح سپاس و هدایایی  قدردانی شد .
 
                                                                           روابط عمومی
 
  • نوشته شده
  • در دوشنبه 6 اسفند 1397
  • توسط جواد بشارتی
  • تعداد بازدید 253
نظرات شما
علیرضا طاهری اصل
|
دوشنبه 6 اسفند 1397
0
0
c_img باتشکراززحمات همکاران محترم درروابط عمومی که علاوه برزحمت فراهم نمودن مراسم تجلیل ازبازنشستگان خبرآن رانیزمنعکس فرمودند .
captcha refresh