جست و جو در پرتال

تاریخ : يکشنبه 28 بهمن 1397
کد 238

همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برای اولین بار در استان آذربایجان شرقی از پروژه جدا سازی آب شرب بخشایش بهره برداری شد

به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور مهندس ایمانلو مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ، فرماندار شهرستان هریس ، امام جمعه ، خانواده های معظم شهدا و تعدادی از اهالی شهر بخشایش از پروژه جدا سازی آب شرب بخشایش بهره برداری شد .
همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برای اولین بار در استان آذربایجان شرقی
از پروژه جدا سازی آب شرب بخشایش بهره برداری شد
 
به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور مهندس ایمانلو مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ، فرماندار شهرستان هریس ، امام جمعه ، خانواده های معظم شهدا و   تعدادی از اهالی شهر بخشایش از پروژه  جدا سازی آب شرب بخشایش  بهره برداری شد .
به گزارش روابط عمومی شرکت اب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی ، مهندس زحمتی مدیر امور آب و فاضلاب هریس در مراسم بهره برداری از پروژه جدا سازی آب شرب بخشایش طی سخنانی ضمن تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر با اشاره به اجرای طرح جدا سازی گفت : این طرح به منظورافزایش رضایتمندی شهروندان عزیز و همچنین صرفه جویی در مصرف آب تصفیه شده  و توسط شرکت آب وفاضلاب آذربایجان شرقی اقدام به بررسی و مطالعه طرح مذکور شده و در نتیجه نسبت به اجرای  عملیات پروژه جدا سازی آب شرب شهر بخشایش اقدام نموده و هم اکنون به برکت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور مردم عزیز و مسئولین محترم به بهره برداری می رسد.
ایشان همچنین با اشاره اقدامات مطلوب شرکت استان ، در خصوص مشخصات طرح گفت : طول لوله گذاری این طرح بطول 1350 متر با قطر 110 میلیمتر از جنس پلی اتیلن بوده و در حال حاضر یک ایستگاه توزیع آب در سطح شهربا هزینه ای بالغ بر 3 میلیارد ریال از محل طرحهای جاری برای آن احداث شده است .
وی در ادامه افزود : این طرح برای اولین بار در استان آذربایجان شرقی در شهر بخشایش از توابع شهرستان هریس بصورت پایلوت اجرا شده و شهروندان عزیز می توانند با تهیه کارت الکترونیکی  و با مراجعه به ایستگاه توزیع آب نسبت به تامین آب شرب تصفیه شده مصرفی خود اقدام نمایند .
در ادامه مراسم طی سخنانی فرماندار منطقه و امام جمعه بخشایش از اقدامات شایسته مهندس ایمانلو مدیر عامل آب و فاضلاب استان و پرسنل زحمتکش شرکت در امر آبرسانی به منطقه تشکر و قدردانی نمودند .
لازم به ذکر است آب شرب مصرفی این ایستگاه ها از طریق یک باب تصیفه خانه آب به روش نوین  RO  تامین می شود .
  روابط عمومی 
 
 
 
  • نوشته شده
  • در يکشنبه 28 بهمن 1397
  • توسط جواد بشارتی
  • تعداد بازدید 79
نظرات شما
captcha refresh