جست و جو در پرتال

تاریخ : يکشنبه 21 بهمن 1397
کد 235

همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از طرحها و پروژه های فاضلاب کلانشهر تبریز با هزینه ای بالغ بر 113 میلیارد ریال بهره برداری شد

به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر از پروژه های فاضلاب کلانشهر تبریز باهزینه ای بالغ بر113میلیارد ریال با حضور فرماندار شهرستان تبریز ، معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی به همراه مدیران و مجریان طرح و همچنین تعدادی از مسئولین استانی و شهرستانی در کلانشهر تبریز و اهالی محله 42 متری انقلاب اسلامی بهره برداری شد.
همزمان با  چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی
 از طرحها و پروژه های فاضلاب کلانشهر تبریز با هزینه ای بالغ بر 113 میلیارد ریال بهره برداری شد
 
 
به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر از پروژه های فاضلاب کلانشهر تبریز  باهزینه ای بالغ بر113میلیارد ریال با حضور فرماندار شهرستان تبریز ، معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی به همراه مدیران و مجریان طرح و همچنین تعدادی از مسئولین استانی و شهرستانی در کلانشهر تبریز و اهالی محله 42 متری انقلاب اسلامی بهره برداری شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی ، مهندس خانی معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی در آئین بهره برداری از پروژه های عمرانی آب و فاضلاب در محله 42 متری انقلاب اسلامی ضمن تبریک چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت : اجرای بخشی از شبکه جمع آوری و خطوط اصلی  و فرعی فاضلاب محله 42 متری انقلاب اسلامی بطول 18000 متر در اقطار 200 تا 700 میلیمتری بوده و  هدف اصلی از اجرای طرح جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب منطقه بوده است .
وی افزود : تامین اعتباراین طرح از محل منابع داخلی شرکت بوده که برای اجرای این طرح اعتباری بالغ بر 100 میلیارد ریال هزینه شده است .
معاون مهندسی و توسعه شرکت در خصوص بهره برداری از شبکه جمع آوری و خطوط اصلی فاضلاب منطقه شمس آباد نیز گفت : اجرای شبکه جمع آوری و خطوط اصلی و فرعی فاضلاب منطقه شمس آباد بطول 3500 متر با هدف جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب و ارتقاء بهداشت عمومی منطقه با اقطار 200 تا 315 میلیمتری با هزینه ای بالغ بر 13 میلیارد ریال بوده است .
وی در پایان از همکاری مسئولین شهر و اهالی منطقه که در مدت اجرای طرح با این شرکت همکاری داشته اند تشکر و قدردانی کرد.
در پایان مراسم فرماندار شهرستان تیریز طی سخنانی از شرکت آب و فاضلاب استان و دست اندرکاران و عوامل اجرایی طرحها تشکر و قدردانی کردند .
 
 
 
                                                                                 روابط عمومی
                                                                                                    
  • نوشته شده
  • در يکشنبه 21 بهمن 1397
  • توسط جواد بشارتی
  • تعداد بازدید 84
نظرات شما
captcha refresh