جست و جو در پرتال

تاریخ : سه شنبه 16 بهمن 1397
کد 234

همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از پروژه های آبرسانی عجب شیر بهره برداری شد

به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور مهندس ایمانلو مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ، فرماندار ، امام جمعه ، مقامات شهرستانی ، خانواده های معظم شهدا و تعدادی از اهالی از پروژه آبرسانی به شهرستان عجب شیر بهره برداری شد .
همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی
از پروژه های آبرسانی عجب شیر بهره برداری شد
 
به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور مهندس ایمانلو مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ، فرماندار ، امام جمعه ، مقامات شهرستانی ، خانواده های معظم شهدا و   تعدادی از اهالی از پروژه  آبرسانی به شهرستان عجب شیر بهره برداری شد .
مهندس ایمانلو مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی در مراسم بهره برداری از پروژه آبرسانی  عجب شیر طی سخنانی ضمن تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر با اشاره به اجرای طرح آبرسانی گفت : به منظورافزایش میزان آب مصرفی و همچنین ذخیره آب شرب شهروندان عزیز عجب شیر ، شرکت آب وفاضلاب آذربایجان شرقی اقدام به بررسی و مطالعه طرح مذکور نموده و در نتیجه نسبت به اجرای  عملیات پروژه آبرسانی عجب شیر اقدام نموده و به برکت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور مردم عزیز و مسئولین محترم به بهره برداری می رسد.
وی افزود : اجرای تمامی طرحها و پروژه های شرکت آب و فاضلاب استان در راستای افزایش میزان رضایتمندی شهروندان عزیز می باشد.
ایشان همچنین با اشاره اقدامات مطلوب شرکت پس از انقلاب اسلامی گفت : پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تعداد تصفیه خانه های فاضلاب در استان صفر بوده ولی  به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی این رقم در حال حاضر به 11 باب تصفیه خانه رسیده است.همچنین حجم مخازن ذخیره آب نیز در اوایل انقلاب 286 هزار متر مکعب بوده که این مقدار در سال 97 به 895 هزار متر مکعب رسیده است که افزایش بالای 340 درصدی را نشان می دهد.
در ادامه مراسم مهندس شرقی مدیر امور آب و فاضلاب عجب شیر به طرح آبرسانی به عجب شیر اشاره کرد و گفت  : طرح آبرسانی به عجب شیر با اجرای خط انتقال با لوله های 400 میلیمتری از جنس پلی ایتلن بطول 11 هزار و پانصد متر  با هزینه ای بالغ بر 40000 میلیون ریال اجرا شده است بطوریکه میزان تامین آب بمقدار90 لیتر در ثانیه افزایش یافته است.
وی در ادامه به مشخصات طرح کلنگ زنی و احداث مخزن 5000 متر مکعبی عجب شیر اشاره کرد و افزود : این طرح بمنظور افزایش ذخیره آب شرب شهروندان عزیز با هزینه ای بالغ بر 30000 میلیون ریال احداث خواهد شد.
در ادامه مراسم طی سخنانی فرماندار منطقه و امام جمعه عجب شیر از اقدامات شایسته مهندس ایمانلو مدیر عامل آب و فاضلاب استان و پرسنل زحمتکش شرکت در امر آبرسانی به منطقه تشکر و قدردانی نمودند .
 
  روابط عمومی 
 
 
 
  • نوشته شده
  • در سه شنبه 16 بهمن 1397
  • توسط جواد بشارتی
  • تعداد بازدید 159
نظرات شما
captcha refresh