جست و جو در پرتال

تاریخ : سه شنبه 13 آذر 1397
کد 198

مراسم جشن عبادت(تکلیف) با حضور فرزندان کارکنان آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی با هماهنگی امور دینی در نمازخانه شرکت برگزار شد

در مراسمی که با حضور حاج آقا قدوسی ، معاونین و مدیران شرکت برگزار شد تعداد 60 از فرزندان دختر و پسر مکلف به همراه خانواده حضور داشتند.

 
 
مراسم جشن عبادت(تکلیف) با حضور فرزندان کارکنان آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی
با هماهنگی امور دینی در نمازخانه شرکت برگزار شد
 
   
در مراسمی که با حضور حاج آقا قدوسی ، معاونین و مدیران شرکت برگزار شد تعداد 60 از فرزندان دختر و پسر مکلف به همراه خانواده حضور داشتند.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان ، حاج آقا قدوسی طی سخنانی گفت : رسیدن به سن تکلیف، یعنی رسیدن به زمانی که خدای متعال از ما عبادات و وظایفی را خواسته است که در قبال آن پاداشی بسیار عظیم به ما می دهد. و این واقعه، حقیقتاً جشن بزرگی است و این عزیزان آغاز بندگی به درگاه خداوند متعال را در این مراسم جشن می گیرند تا آمادگی های لازم از زندگی انسانی را کسب و گام در مسیر جدید بگذارند.
وی اظهارداشت : امیدواریم برگزاری جشن تکلیف به عنوان یک سنت حسنه در سطح ادارات و سازمانها گسترش بیشتری یابد ، چرا که سبب جذب بیشتر فرزندان به امور دینی و ایجاد شوق به مسائل معنوی در ایشان می گردد.
ایشان یادآوری کرد : والدين بايد به فكر اعمال و رفتار خود درتمامي مراحل زندگي باشند .چرا که بعد از سن بلوغ فرزندان ، وظايف والدين سنگين تر مي شود و بايد علاوه بر نياز هاي مادي  كودك نياز هاي معنوي او را نيز پاسخگو باشند.

خاطر نشان مي گردد كه جشن تكليف 60 نفر از دختران و پسران كاركنان شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی در اين گردهمايي انجام گرفت كه اين دختران و پسران پس از آشنايي با نحوه صحيح اداء نماز از برنامه هاي فرهنگي و متنوعي از جمله سرود و مسابقه كه براي آنان ترتيب داده شده بود بهره مند گرديدند.
در پایان مراسم پک فرهنگی و ملزومات نماز برای فرزندان کارکنان اهداء و همچنین از فعالان و یاوران نماز شرکت تجلیل بعمل آمد .
 

                                                                روابط عمومي
 
  • نوشته شده
  • در سه شنبه 13 آذر 1397
  • توسط جواد بشارتی
  • تعداد بازدید 100
نظرات شما
captcha refresh