جست و جو در پرتال

تاریخ : دوشنبه 14 آبان 1397
کد 183

حضور موفق شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی در ششمین نمایشگاه تخصصی RINOTEX 2018) ) فناوری آب ربع رشیدی تبریز

ششمین نمایشگاه تخصصی RINO TEX) 2018)) فناوری آب با رویکرد توسعه و تجاری سازی فناوری در نمایشگاه بین المللی تبریز آغاز بکار کرد .
حضور موفق شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی در
ششمین نمایشگاه تخصصی RINOTEX 2018)   ) فناوری آب ربع رشیدی تبریز
 
ششمین نمایشگاه تخصصی RINO TEX) 2018)) فناوری آب با رویکرد توسعه و تجاری سازی فناوری در نمایشگاه بین المللی تبریز آغاز بکار کرد .
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی ششمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی با هدف بستر سازی برای اقتصاد دانش بنیان و تولید کالای ایرانی در 17 زون تخصصی و رویداد درچهار بخش :ایده های فناورانه ،توسعه و تجاری سازی فناوری ، فروش محصولات دانش بنیان و نیازمندی های فناورانه در محل نمایشگاه بین المللی تبریز در حال برگزاری است.
یکی از زون های تخصصی این نمایشگاه ، زون نوآوری و فناوری آب می باشد که با توجه به تصمیم شورای سیاستگذاری و ابلاغ استاندار آذربایجان شرقی به شرکت آب و فاضلاب استان واگذار شده و این زون در فضایی بالغ بر 450 متر مربع برگزار می گردد.
بر اساس آخرین آمار اعلام شده از طرف دبیرخانه نمایشگاه تعداد 119 طرح در این زون ثبت نام شده که 24 طرح در قالب ایده فناورانه ، 82 طرح در قالب توسعه و تجاری سازی و 3 طرح در بخش فروش محصولات دانش بنیان می باشد.
لازم به توضیح است که تعداد 2 طرح از طرح های ثبت نام شده از کشورهای خارجی ثبت نام کرده اند .
این گزارش می افزاید علاوه بر طرح های ثبت نام شده در این زون، نیازمند های فناورانه بخش های مختلف شرکت آب و فاضلاب استان و تعداد 63 عنوان نیازمند های فناورانه از دستگاههای اجرایی مرتبط با زون از جمله مدیریت جهاد کشاورزی- شرکت آب و فاضلاب روستایی- سازمان صنعت ، معدن و تجارت - ستاد احیاء دریاچه ارومیه-مرکز بهداشت استان- شرکت شهرک های صنعتی تهیه و در این نمایشگاه معرفی    می شوند.
شایان ذکر است ششمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی از 10لغایت 14 آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تبریز برگزار می گردد.
 
                                                                                                    روابط عمومی
 
  • نوشته شده
  • در دوشنبه 14 آبان 1397
  • توسط جواد بشارتی
  • تعداد بازدید 109
نظرات شما
captcha refresh