جست و جو در پرتال

تاریخ : دوشنبه 30 مهر 1397
کد 173

از آثار هنری برتر و برگزیده اولین مسابقه نقاشی آب = زندگی شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی تجلیل بعمل آمد

شرکت آب و فاضلاب استان آذربايجان شرقي با همکاري اداره کل آموزش و پرورش استان در راستاي گسترش فرهنگ صحيح مصرف آب و جلب توجه افکار جامعه به پديده کم آبي مسابقه نقاشي آب = زندگي ويژه کودک و نوجوان برگزار نمود .

 از آثار هنری برتر و برگزیده اولین مسابقه نقاشی آب = زندگی
شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی تجلیل بعمل آمد
شرکت آب و فاضلاب استان آذربايجان شرقي با همکاري اداره کل آموزش و پرورش استان در راستاي گسترش فرهنگ صحيح مصرف آب و جلب توجه افکار جامعه به پديده کم آبي مسابقه نقاشي آب  = زندگي ويژه کودک و نوجوان برگزار نمود .
مدیر دفتر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی گفت : دفتر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی اقدام به برگزاری مسابقه نقاشی با عنوان آب = زندگی ، با مشارکت و هماهنگی اداره آموزش و پرورش استان و سازمان مردم نهاد خانه محیط زیست در بعضی از مدارس استان نمود .
مهندس باقرزاده اضافه کرد : مسابقه نقاشی آب = زتدگی در خصوص کمبود آب و نهادینه کردن فرهنگ صحیح مصرف آب و آشنا نمودن دانش آموزان عزیز با مفاهیم صرفه جویی و راههای صحیح استفاده از آن انجام گرفت .
وی افزود : این مسابقه که در در 2 گروه سنی زیر 9 سال ویژه کودکان و زیر 16 سال ویژه نوجوانان فراخوان شده بود تعداد 995 اثر نقاشی به دفتر روابط عمومی شرکت ارسال گردید که بر اساس رای هیئت داوران مسابقه آب = زندگی تعداد 10اثر برتر در گروه سنی کودک و 10 اثر برتر نیز در گروه سنی نوجوان انتخاب گردید همچنین 25 اثر برگزیده نمایشگاهی نیز انتخاب گردید .
مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت ادامه داد : لوح های تقدیر بهمراه جوایز نفرات برتر و برگزیده در حاشیه  همایش ردپای آب و رونمایی از طرح ملی آموزشی بانوی آب در 18 مهرماه سالجاری در سالن پتروشیمی به آثار هنری اهداء و همچنین آثار برتر وبرگزیده طی نمایشگاهی در معرض دید شرکت کنندگان در همایش گذاشته شد.
مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی ضمن تقدیرو تشکر از شرکت کنندگان مسابقه ، آموزش و پرورش استان و تشکل های مردمی خاطر نشان کرد : امیدواریم با اقداماتی که در راستای فرهنگ سازی مصرف بهینه آب صورت می گیرد بتوانیم به حفظ منابع آبی کمک کنیم .
 
  روابط عمومی
   
 
  • نوشته شده
  • در دوشنبه 30 مهر 1397
  • توسط جواد بشارتی
  • تعداد بازدید 140
نظرات شما
captcha refresh