جست و جو در پرتال

تاریخ : شنبه 21 مهر 1397
کد 167

از ایثارگران و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس در شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی تجلیل شد

با حضور مهندس ایمانلو مدیر عامل ومعاونین شرکت ، حضرت حجت الاسلام و المسلمین ، حجت الاسلام ولایی نماینده قرارگاه عملیاتی شمال کشور ، رئیس سازمان بسیج کارمندی و جمعی از کارکنان ،از ایثارگران و رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی تجلیل به عمل آمد.
از ایثارگران و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس در شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی تجلیل شد
 
با حضور مهندس ایمانلو مدیر عامل ومعاونین شرکت ، حضرت حجت الاسلام  و المسلمین ، حجت الاسلام  ولایی نماینده قرارگاه عملیاتی شمال کشور  ، رئیس سازمان بسیج کارمندی و جمعی از کارکنان ،از ایثارگران و رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی تجلیل به عمل آمد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی ، دراین مراسم مهندس ایمانلو مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان طی سخنانی ضمن تسلیت و تعزیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) و عرض خیر مقدم حضور میهمانان عزیز و ایثارگران شاغل در شرکت از ایثارگران و همکارانی که در طول 8 سال دفاع مقدس در جبهه های جنگ تحمیلی حضور داشته اند و با نثار جان خویش از کیان انقلاب اسلامی دفاع کرده اند تشکر و قدردانی نمودند .
مدیر عامل شرکت اضافه کردند : ایثارگران عزیز و سلحشورهشت سال دفاع مقدس که الگوی معرفت و ایثاردر شرکت هستند ، کسب رتبه های برتر شرکت در بین شرکت های آب و فاضلاب های سطح کشور را مدیون این عزیزان میباشیم ،
در ادامه این مراسم ، مهندس عباسپور مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران نسبت به ارائه عملکرد امور ایثارگران شرکت در شش ماهه اول 97 پرداخت و گفت : امورایثارگران شرکت در زمینه ارتقاء خدمات رسانی به ایثارگران تلاش مضاعف داشته و پیگیر مسائل و امورات ایثارگران در زمینه های مختلف ، منجمله تبدیل وضعیت آنان بوده است .
در ادامه مراسم حجت الاسلام ولایی نماینده ولی فقیه در لشگر 31 عاشورا طی سخنانی گفت : این ایثارگران ، جانبازان و شهداء بر گردن ما حق دارند و به جهت دلاوریها و رشادتهای آنان است که همه ما ، در آرامش کامل زندگی میکنیم .
وی از رشادت های ایثارگران در 8 سال دفاع مقدس تشکر و قدردانی کرد .
در ادامه مراسم کلیپی از سوی روابط عمومی شرکت در زمینه ایثار و شهادت و جلوه هایی از شهدای والا مقام مدافعان حرم پخش گردید. در خاتمه از ایثارگران و جانبازان هشت سال جنگ تحمیلی و هم چنین از فرزندان شهداء با اهداء لوح تقدیر و هدایایی تجلیل به عمل آمد.
 
 
روابط عمومی    
 
  • نوشته شده
  • در شنبه 21 مهر 1397
  • توسط جواد بشارتی
  • تعداد بازدید 65
نظرات شما
captcha refresh