جست و جو در پرتال

تاریخ : يکشنبه 11 شهريور 1397
کد 145

همزمان با هفته مبارک دولت از طرحها و پروژه های فاضلاب کلانشهر تبریز بهره برداری شد

به مناسبت هفته مبارک دولت از 3 پروژه فاضلاب کلانشهر تبریز باهزینه ای بالغ بر150000میلیون ریال با حضور فرماندار شهرستان تبریز ، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی به همراه معاونین و همچنین تعدادی از مسئولین استانی و شهرستانی در کلانشهر تبریز و اهالی کوی شهید جوانی بهره برداری شد.
همزمان با  هفته مبارک دولت از طرحها و پروژه های فاضلاب کلانشهر تبریز بهره برداری شد
 
 
به مناسبت هفته مبارک دولت از 3 پروژه فاضلاب کلانشهر تبریز  باهزینه ای بالغ بر150000میلیون ریال با حضور فرماندار شهرستان تبریز ، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی به همراه معاونین و همچنین تعدادی از مسئولین استانی و شهرستانی در کلانشهر تبریز و اهالی کوی شهید جوانی بهره برداری شد.
به گزارش روبط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان اذربایجان شرقی ، مهندس ایمانلو مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی در آئین بهره برداری از پروژه های عمرانی آب و فاضلاب در شهرک طالقانی ضمن تبریک هفته مبارک دولت گفت : اجرای بخشی از شبکه جمع آوری و خطوط اصلی فاضلاب شهرک طالقانی ( سفیر امید )  بطول 8 کیلومتر بوده و  هدف اصلی از اجرای طرح جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب منطقه بوده و 500 انشعاب فاضلاب در آن نصب شده است .
وی افزود : تامین اعتباراین طرح از محل منابع داخلی شرکت بوده که برای اجرای این طرح اعتباری بالغ بر 5000 ملیون ریال هزینه شده است .
مدیر عامل شرکت در خصوص بهره برداری از شبکه جمع آوری و خطوط اصلی فاضلاب شهرک چمران          ( آخمقیه ) نیز گفت : اجرای شبکه جمع آوری و خطوط اصلی فاضلاب شهرک شهید چمران بطول 6500 متر با هدف جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب و بهبود آثار زیست محیطی و ارتقاء بهداشت عمومی منطقه با هزینه ای بالغ بر 37500 ملیون ریال بوده و تعداد 550 فقره انشعاب فاضلاب در آن منطقه نصب شده است .
مدیر عامل شرکت در پایان به پروژه شبکه فاضلاب کوی پارس ( کوی شهید جوانی ) اشاره کرد و افزود : طرح شبکه فاضلاب کوی پارس خیابان طالقانی تبریز بطول 10 کیلومتر با اعتباری بالغ بر 62 میلیارد ریال بوده که تعداد 95 فقره در نصب انشعاب شده است .  
در پایان مراسم طی سخنانی فرماندار شهرستان تیریز از مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان و دست اندرکاران اجرای طرحها تشکر و قدردانی کردند .
 
 
 
 
                                                                                                    روابط عمومی
 
  • نوشته شده
  • در يکشنبه 11 شهريور 1397
  • توسط جواد بشارتی
  • تعداد بازدید 76
نظرات شما
captcha refresh