جست و جو در پرتال

تاریخ : سه شنبه 16 مرداد 1397
کد 140

برگزاری جلسه مجمع عمومی صورتهای مالی شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی

جلسه مجمع عمومی صورتهای مالی سال ۱۳۹۶ شرکت آب و فاضلاب شهری استان آذربایجان شرقی با حضور100% سهامداران در سالن کنفرانس شرکت آب و فاضلاب شهری استان آذربایجان شرقی و به ریاست مهندس خشایی معاون برنامه ریزی و اقتصادی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور تشکیل و مورد تصویب قرار گرفت.
 
برگزاری جلسه مجمع عمومی صورتهای مالی شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی
 
جلسه مجمع عمومی صورتهای مالی سال ۱۳۹۶ شرکت آب و فاضلاب شهری استان آذربایجان شرقی با حضور100%  سهامداران در سالن کنفرانس شرکت آب و فاضلاب شهری استان آذربایجان شرقی و به ریاست مهندس خشایی معاون برنامه ریزی و اقتصادی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور تشکیل و مورد تصویب قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی، جلسه مجمع عمومی سالانه شرکت آب و فاضلاب  استان برای اولین بار و اولین تجربه شرکت به صورت "ویدیو کنفرانس"و با کیفیت مطلوب تشکیل و برگزار گردید .
این جلسه با هدف بررسی گزارش هیئت مدیره در خصوص صورتهای مالی سال ۹۶ در محل سالن کنفرانس شرکت آب و فاضلاب استان برگزار گردید .
در ابتدا این جلسه مهندس ایمانلو مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی ضمن تشکر و قدردانی از مهندس خشایی و سایر اعضاء مجمع وصاحبان سهام ، گزارشی از فعالیتهای صورت گرفته در حوزه های مختلف شرکت و عملکرد مالی را ارائه نمود.
در ادامه مهندس خشایی معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی و عضو هیئت مدیره شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور که ریاست مجمع عمومی را برعهده داشت از تلاش های صورت گرفته توسط مدیریت و کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی در خصوص عملکرد مطلوب شرکت واعضای هیئت مدیره و دست اندر کاران ، تشکر و قدردانی کرد.
شایان ذکر است در این جلسه پس از بحث و بررسی های لازم صورتهای مالی سال 1396 شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی بدون بند حسابرسی مورد تصویب اعضاء مجمع قرار گرفت .
 
                                                               روابط عمومی
 
 
  • نوشته شده
  • در سه شنبه 16 مرداد 1397
  • توسط جواد بشارتی
  • تعداد بازدید 77
نظرات شما
captcha refresh