جست و جو در پرتال

تاریخ : چهارشنبه 30 خرداد 1397
کد 124

برگزاری نشست کمیسیون توسعه مدیریت شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی

اولین نشست کمیسیون توسعه مدیریت شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی طبق برنامه زمانبندی اعلام شده با حضور معاونت توسعه مدیریت سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، همکاران و اعضای کارگروه توسعه مدیریت شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی برگزار شد.
برگزاری نشست کمیسیون توسعه مدیریت شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی
 
اولین نشست کمیسیون توسعه مدیریت شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی طبق برنامه زمانبندی اعلام شده با حضور معاونت توسعه مدیریت سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، همکاران و اعضای کارگروه توسعه مدیریت  شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی ،در ابتدای  این نشست با بیان گزارش کوتاهی از فعالیتهای حوزه تحول اداری به ویژه اقدامات انجام یافته پیرامون دستورکار های جلسه، ازاهتمام معاونت توسعه مدیریت و برنامه ریزی استان و همکاران ایشان در برگزاری مستمر جلسات کمیسیون و کمیته های مدیریتی تقدیر شد.
 
در ادامه این نشست دستورکارهای جلسه بشرح ذیل قرائت و پس از بحث و بررسی  تصمیم گیری های لازم  بعمل آمد.
  • عملیاتی نمودن بخشنامه ریاست محترم جمهور درخصوص ارائه خدمت از میز خدمت
  • بررسی ارتقاء سیستم  ارتباط شبکه و کامپیوتری مناطق با ستاد شرکت
  • ارائه گزارش از استقرار مدیریت دانش در شرکت و انتخاب برنامه های بهبود
در ادامه مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ابلاغیه های اخیر در مورد استقرار میز خدمت در شرکت را فرصت بسیار مغتنمی برای توسعه و ارتقاء خدمات به مشترکین اعلام کرده و با اشاره به اقدامات انجام یافته از زمان ابلاغ دستورالعمل  بر ضرورت پیگیری واستقرار کامل آن تاکید نمودند.
در انتهای این نشست معاونت توسعه مدیریت ضمن استقبال از کارهای صورت گرفته در شرکت به ویژه در حوزه مدیریت دانش بر اشتراک گذاری این اقدامات با سایر دستگاههای اجرایی اشاره نموند.
 
 
                                                                                    روابط عمومی
 
  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 30 خرداد 1397
  • توسط جواد بشارتی
  • تعداد بازدید 76
نظرات شما
captcha refresh